Мапа сайту - Олександрійська громада, Рівненська область, Рівненський район
- Головна
-
Новини
- 📢 До відома власників земельних ділянок (паїв)
- До уваги ветеранів,учасників бойових дій, захисників та захисниць України !
- На Рівненщині розпочалася Всеукраїнська інформаційна кампанія «Робота для ВПО: ти потрібен!»
- «Родинам захисників»
- Про обприскування посівів соняшника
- «ЧИМ ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ ТРУДОВИЙ І ЦИВІЛЬНО – ПРАВОВИЙ ДОГОВОРИ».
- Особливості запровадження нового виду кримінального покарання — пробаційний нагляд
- «Виходь на світло!»
- Військовий ПДФО
- Витрати громад на оборону та безпеку
- З 01 вересня 2023 року відновлюється вечірній рейс по маршруту «Рівне ПВА – Олександрія»
- Запрошуємо на роботу водіїв категорії D
- Про внесення ЗЗР по посівах сої
- ПрАТ «Рівнеобленерго» інформує!
- Про проведення через РРО або ПРРО попередньої (авансової) оплати за товар (послугу), реалізацію товару з відстроченням платежу, остаточний розрахунок
- Дорогі українці! З величним днем нас - 32 річницею незалежності держави- вільної, величної, нескореної та непереможної!
- РЕЗУЛЬТАТИ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТІВ РІШЕНЬ “ПРО РЕОРГАНІЗАЦІЮ ТА ПОНИЖЕННЯ СТУПЕНІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ”
- ПАМ'ЯТКА щодо мінімального податкового зобов'язання для фізичних осіб.
- Про внесення ЗЗР по посівах сої
- Про внесення ЗЗР по посівах сої
- Картка громади
- Контакти
- Стратегія
-
ЦНАП
-
Інформаційні картки адміністративних послуг
- Інформаційні картки адміністративних послуг у сфері житлово - комунального господарства
- Інформаційні картки адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав, юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців
- Інформаційні картки адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану громадян
- Інформаційні картки адміністративних послуг у сфері реєстрації місця проживання
- Інформаційні картки адміністративних послуг у сфері земельних відносин
- Інформаційні картки адміністративних послуг у сфері містобудівної діяльності
- Перелік послуг, що надаються через ЦНАП Олександрійської сільської ради
- Контакти
- Графік роботи
-
Про Центр
-
Нормативна база
- Податковий кодекс України
- Земельний кодекс України
- Житловий кодекс Української РСР
- Сімейний кодекс України
- Цивільний кодекс України
- Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»
- Закон України «Про рекламу»
- Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»
- Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»
- Закон України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»
- Закон України «Про захист персональних даних»
- Закон України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми»
- Закон України «Про захист персональних даних»
- Закон України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»
- Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»
- Закон України «Про військовий обов'язок і військову службу»
- Закон України «Про громадянство України»
- Закон України “Про Державний земельний кадастр”
- ЗАКОН УКРАЇНИ Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
- Закон України "Про адміністративні послуги"
-
Положення та регламент ЦНАП
- Про утворення відділу забезпечення надання адміністративних послуг Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області, затвердження Положення про відділ та вжиття заходів щодо його державної реєстрації
- Про затвердження Регламенту ЦНАП
- Про утворення центру надання адміністративних послуг, затвердження Положення про ЦНАП
- Звіти
- Доступ до публічної інформації
-
Нормативна база
-
Новини
- Представники ЦНАП Олександрійської територіальної громади взяли участь у триденному тренінгу "Підготовка та управління проєктами" у рамках проєкту Програми розвитку ООН в Україні "Посилення стійкості громад в регіонах України", що фінансується Уряд
- "Для найменших відвідувачів ЦНАПу в Олександрійській сільській раді облаштовано ігровий простір""
- «Посилення стійкості громад в регіонах України»
- Про гід з державних послуг — інформаційний онлайн-портал про всі сервіси, що надаються органами виконавчої влади та місцевого самоврядування
- Фотогалерея
-
Інформаційні картки адміністративних послуг
- Паспорт громади
-
Керівний склад сільської ради
- Сільський голова Гуц О.О.
- Секретар сільської ради Писарчук Т.В.
- Заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів – Ігнат’єва В.І.
- Заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів – Горецька О.С.
- Староста сіл Нова Українка, Козлин, Ремель, Радиславка Антончук М.П.
- Звіт сільського голови про діяльність виконавчих органів ради, у тому числі про здійснення державної регуляторної політики
- Діяльність ради
-
Структурні підрозділи та виконавчі органи влади
- Організаційно-кадровий відділ
- Відділ з питань ЖКГ
-
Відділ земельних відносин
- Проекти зміни меж населених пунктів
- Земельні торги
-
Генеральні плани
- Генеральний план с. Волошки
- План зонування с. Пухова
- Детальний план с. Нова Любомирка - деревне вугілля
- Детальний план - очисні споруди с. Нова Любомирка
- Детальний план с. Пухова
- Генеральний план с. Пухова
- План зонування с. Радиславка
- Генеральний план с. Радиславка
- План зонування с. Ремель
- Генеральний план с. Ремель
- План зонування с. Козлин
- Генеральний план с. Козлин
- План зонування с.Нова Українка
- Генеральний план с. Нова Українка
- План зонування с. Боянівка
- Генеральний план с. Боянівка
-
Нормативно-грошова оцінка
- Нормативна грошова оцінка с. Забороль
- Нормативна грошова оцінка с. Забороль
- Нормативна грошова оцінка с. Забороль
- Нормативна грошова оцінка Свяття
- Нормативна грошова оцінка Олександрія
- Нормативна грошова оцінка Боянівка
- Нормативна грошова оцінка Три Копці
- Нормативна грошова оцінка Ремель
- Нормативна грошова оцінка Радиславка
- Нормативна грошова оцінка Нова Українка
- Нормативна грошова оцінка Три Копці
- Нормативна грошова оцінка Козлин
- Нормативна грошова оцінка Козлин
- Нормативна грошова оцінка Волошки
- Топографічні плани
-
накази з присвоєння, зміни. коригування, анулювання адрес об'єктам нерухомого майна
- Наказ про присвоєння адреси с. Забороль, пров. Шкільний, 34
- Наказ про присвоєння адреси с. Кустин, вул. Шкільна, 113
- Наказ про присвоєння адреси с. Забороль, вул. Центральна, 59-Б
- Наказ про присвоєння адреси СТ Прогрес, вул. Кар'єрна, 198
- Наказ про присвоєння адреси с. Олександрія, вул. Грушевського, 7
- Наказ про присвоєння адреси с. Олександрія, вул. Садова, 4
- Наказ про присвоєння адреси СТ "Західний", вул. Березова, 695
- Наказ про присвоєння адреси Західний, Лінія 8
- Наказ про присвоєння адреси Західний, Лінія 7
- Наказ про присвоєння адреси с. Нова Українка, вул. Лісова, 31
- Наказ про присвоєння адреси с. Кустин, вул.Північна, 39
- Наказ про присвоєння адреси с. Пухова, вул. Затишна, 15
- Наказ про присвоєння адреси с. Кустин, вул. Зарічна, 54
- Наказ про присвоєння адреси с. Олександрія, вул. М.Вербицького, 6
- Наказ про присвоєння адреси с. Олександрія, вул. М.Вербицького, 6-А
- Наказ про присвоєння адреси с. Забороль, вул. Центральна, 87
- Наказ про присвоєння адреси с. Олександрія, вул. Гетьмана Івана Мазепи, 26
- Наказ про присвоєння адреси с. Нова Українка, вул. Видумка, 98
- Наказ про присвоєння адреси с. Олександрія вул. Свято-Преображенська, 52-А
- Наказ про присвоєння адреси с. Козлин, вул. Ясна, 51
- Склад відділу
- Основні функції відділу
- Основні завдання відділу
- Відділ бухгалтерського обліку і звітності
-
Відділ соціального захисту населення
- Субсидії
-
Види державних допомог
- Послуга з догляду за дитиною до трьох років “муніципальна няня”
- Допомога по догляду за інвалідом I, II групи внаслідок психічного розладу
- Тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату
- Державна соціальна допомога особам, що не мають права на пенсію
- Держава соціальна допомога дітям з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства
- Допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях
- Тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів
- Допомога особі, яка доглядає за хворою дитиною
- Державна допомога на дітей одиноким матерям
- Допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування
- Допомога при народженні дитини
- Допомога при усиновленні дитини
- Державна допомога у зв'язку з вагітністю та пологами
- Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям
- Пільги
- Оздоровлення дітей пільгових категорій
- Реабілітаційні послуги
- Соціальні послуги
- Учасники АТО
- ЧАЕС
- Особам з інвалідністю
- Протидія домашньому насильству
- Зміна системи прийому документів від населення на призначення соціальних виплат
- Склад відділу
- Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
- Основні завдання відділу
- Відділ розвитку громади
- Служба господарського забезпечення
-
Відділ освіти, культури, молоді і спорту та медицини
- Новини відділу
- Нормативні документи
- Заклади ЗСО
-
Заклади ДО
- Новолюбомирський заклад дошкільної освіти (ясла –садок) загального типу
- Заборольський заклад дошкільної освіти (ясла –садок) загального типу
- Олександрійський заклад дошкільної освіти (ясла –садок) загального типу
- Новоукраїнський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)
- Козлинський дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)
- Заклад позашкільної освіти
- Заклади культури
- Спорт
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Фінансовий відділ
- Виконавчі органи влади
- Структурні підрозділи
- СТРУКТУРА і штатна чисельність виконавчих органів Олександрійської сільської ради зі статусом юридичної особи
- СТРУКТУРА і штатна чисельність апарату Олександрійської сільської ради
-
Очищення влади
- Інформація про результати проведення перевірки Купець Діани Василівни
- Повідомлення про початок проведення перевірки Купець Діани Василівни
- Інформація про результати проведення перевірки Якобчук Наталії Олексіївни
- Інформація про результати проведення перевірки Зищук Ірини Михайлівни
- Повідомлення про початок проведення перевірки Зищук Ірини Михайлівни
- Повідомлення про початок проведення перевірки Якобчук Наталії Олексіївни
- Інформація про результати проведення перевірки Радчук Вікторії Святославівни
- Повідомлення про початок перевірки Радчук Вікторії Святославівни
- Інформація про результати проведення перевірки Поліщук Інни Михайлівни
- Інформація про результати проведення перевірки Тилько Світлани Станіславівни
- Інформація про результати проведення перевірки Горецької Ольги Ростиславівни
- Інформація про результати проведення перевірки Ковальчук Інни Костянтинівни
- Інформація про результати проведення перевірки Гурінчук Наталії Миколаївни
- Інформація про результати проведення перевірки Давідчик Ольги Василівни
- Інформація про результати проведення перевірки Потопи Ольги Володимирівни
- Інформація про результати проведення перевірки Ткачук Альони Петрівни
- Інформація про результати проведення перевірки Михасюк Світлани Дмитрівни
- Інформація про результати проведення перевірки Войтович Оксани Василівни
- Інформація про результати проведення перевірки Помаранського Валентина Дмитровича
- Інформація про результати проведення перевірки Рахильчук Юлії Вікторівни
- Депутатський корпус
- Діяльність виконавчого комітету
-
Бюджет сільської ради
- Паспорти бюджетних програм
- Звіт про виконання бюджету
- Зміни до паспортів бюджетних програм
- План заходів щодо складання прогнозу сільського бюджету на середньостроковий період
- Інструкція щодо здійснення підготовки пропозицій до прогнозу бюджету
- План заходів щодо складання прогнозу сільського бюджету на середньостроковий період
- Податки
- Діючі програми
- Підприємства та бізнес структури
-
Комунальні заклади
- КЗ «Центр надання соціальних послуг»
-
Комунальний позашкільний заклад
- Внутрішня система забезпечення якості освіти у комунальному позашкільному навчальному закладі
- Звіт директора Комунального позашкільного навчального закладу про підсумки роботи у 2020-2021 навчальному році
- Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти
- Кадровий склад закладу освіти
- Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти
- Мова освітнього процесу
- Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою
- План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти
- ПОРЯДОК реагування на випадки булінгу (цькування)
- Правила прийому до комунального позашкільного навчального закладу Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області
- Протидія булінгу
- Правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти
- Стуктура та органи управління закладом
- КЗ «Олександрійська центральна публічно-шкільна бібліотека»
- Комунальні підприємства
-
Громадські обговорення
- Оголошення про намір отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря ТзОВ "Гал Еко Груп"
- Повідомлення про початок обговорення проекту документа державного планування та звіту про стратегічну екологічну оцінку "Генеральний план с. Свяття" Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області
- Повідомлення про початок обговорення проекту документа державного планування та звіту про стратегічну екологічну оцінку "Генеральний план с. Волошки" Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області
- ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ про проведення громадського обговорення щодо пониження ступенів закладів освіти розташованих на території Олександрійської сільської ради
- Повідомлення про оприлюднення проекту документа державного планування та звіту про стратегічну екологічну оцінку Генеральний план с. Три Копці, Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області
- Повідомлення про початок обговорення проекту документа державного планування та звіту про стратегічну екологічну оцінку Генеральний план с. Три Копці, Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області
- ОГОЛОШЕННЯ про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля ТзОВ "КАРБОНІС"
- Олександрійська сільська рада повідомляє про намір утворити спостережну раду при закладі охорони здоров’я - КНП «Олександрійська лікарня» Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області (код ЄДРПОУ 02000174)
- Звіт за результатами проведення громадського обговорення про присвоєння імені Андрія Мельника Олександрійському ліцею Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області
- Повідомлення про намір встановлення тарифу на централізоване водопостачання в с. Нова Українка, с. Кустин та с. Забороль
- 26 жовтня 2021 року на черговій сесії Олександрійської сільської ради затверджено містобудівну документацію "Детальний план території земельної ділянки для будівництва та розміщення очисних споруд в с. Нова Любомирка"
- Протокол проведення громадського обговорення документа державного планування "Детальний план території для розміщення підприємства з виробництва та зберігання деревного вугілля за межами населених пунктів на території Олександрійської сільської ради"
- Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення щодо присвоєння імені Андрія Мельника Олександрійському ліцею Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області
- ПОВІДОМЛЕННЯ про початок процедури проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації
- Повідомлення про оприлюднення проекту документа державного планування та звіту про стратегічну екологічну оцінку (очисні споруди Нова Любомирка)
- ОГОЛОШЕННЯ про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля
- Триває громадське обговорення питання реорганізаціїї Решуцької початкової школи
-
Комісія з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України
- Склад Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України
- ПОЛОЖЕННЯ про Комісію з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України
- РІШЕННЯ
- СЕКТОР ЮВЕНАЛЬНОЇ ПРОБАЦІЇ
- Комунальна власність
- Охорона здоров’я
- Безпека
- ЗВІТИ
-
Доступ до публічної інформації
- Закон про доступ до публічної інформації
- Розпорядження сільського голови про забезпечення доступу до публічної інформації в Олександрійській сільській раді
- ПОРЯДОК роботи із запитами на публічну інформацію
- Форма для подання запиту на отримання публічної інформації від юридичної особи в письмовому вигляді
- Форма для подання запиту на отримання публічної інформації від фізичної особи в письмовому вигляді
- Повідомна реєстрація колективних договорів
- Звернення громадян
- Запобігання корупції
- Вибори
- Розклад руху маршрутних таксі та залізничного транспорту
- Історична довідка
- Туризм та відпочинок в громаді
-
Культурна спадщина
- Таємничі підземелля Олександрії / Tajemnicze lochy Aleksandrii
- Парк пам’ятка садово-паркового мистецтва с. Олександрія / Park jest zabytkiem sztuki ogrodniczej i parkowej wsi Oleksandria
- Рід князів Любомирських в с. Олександрія / Rodzina książąt Lubomirskich we wsi Oleksandria
- Парк кінця XVIII ст. в с. Кустин /Park z końca XVIII wieku. w wiosce Kustin
-
Вакансії
- Оголошення про конкурс на заміщення вакантних посад
- Розпорядження сільського голови про затвердження Порядку проведення конкурсу
- ПОРЯДОК проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
- Заява на участь у конкурсі
- ПОРЯДОК проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб
- ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ на перевірку знань
- ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ
- Екзаменаційна відомість
- Розпорядження сільського голови про затвердження Порядку проведення конкурсу
- ПОРЯДОК проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
- Заява на участь у конкурсі
- ПОРЯДОК проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб
- ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ на перевірку знань
- ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ
- Екзаменаційна відомість
-
Гід з державних послуг
- Гід з держпослуг для міжнародної підтримки
- Усе для пенсіонерів — на Гіді
- Залишатися на зв'язку: добірка актуальних держпослуг на Гіді
- Держпослуги на Гіді, що необхідні для захисту інтелектуальної власності
- Послуги для аграріїв на Гіді з держпослуг
- Гід з Державних послуг. Паспортні послуги на Гіді
- Гід з Державних послуг. Найпопулярніші послуги ДРАЦС на Гіді
- Гід з Державних послуг. Послуги для військовозобов’язаних та призовників на Гіді
- Гід з Державних послуг. Топ-10 держпослуг, які шукали українці на Гіді з держпослуг у 2021 році
- Гід з Державних послуг. Послуги з перевезення залізницею та авіатранспортом на Гіді
- Гід з Державних послуг. Послуги для автоперевезень на Гіді
- Рубрика "Щотижнева добірка найпопулярніших послуг з Гіду". Допомога по утриманню дитини на Гіді
- Гід з Державних послуг. Послуги, пов’язані з житлом