Ефективна комунікація з ветеранами та родичами загиблих воїнів у єдиному ветеранському вікні ЦНАП
Працівники ЦНАП Олександрійської ТГ На Рівненщині взяли участь у дводенному практичному тренінгу "Ефективна комунікація з ветеранами та родичами загиблих воїнів у єдиному ветеранському вікні ЦНАП", що проходив на Рівненщині для адміністраторів 23 ЦНАПів Рівненщини, які впровадили у своїх громадах адмінвервіс «Ветеран».
З вітальним словом до учасників звернулися Руслан Приходько, директор Департаменту соціального захисту Міністерства у справах ветеранів України та Марина Бобраніцька, начальник управління системного розвитку надання адміністративних послуг Міністерство цифрової трансформації України, котрі наголосили на цінності роботи адміністраторів, які працюються з ветеранами та їх родинами на місцях. Також партнери закликали учасників тренінгу до прямої комунікації з Міністерствами задля найкращої якості адмінпослуг нашим захисникам і захисницям.
Ця тренінгова програма була розроблена на основі попереднього опитування понад 400 Центрів з усієї України, яке проводилося з метою визначення кола найбільш актуальних питань, з якими щоденно зустрічаються працівники ЦНАП при наданні послуг ветеранам та родичами загиблих воїнів.
До розробки тренінгової програми та безпосереднього проведення навчання залучені практичні психологи з понад десятирічним досвідом діяльності – Олена Ставицька, тренерка освітніх тренінгів, психотерапевтка з Рівного, а також Юрій Акименко і Дар'я Мельник, фахівці з соціально-психологічного Центру м.Славутич.
Під час тренінгу учасники мали змогу:
- ознайомитися з впливом воєнних дій на особистість
- опрацювати питання екологічного спілкування працівників ЦНАП з ветеранами та іншими відвідувачами
- сформувати вміння доказово, аргументовано викладати свою точку зору
- розвинути навички управління власними емоціями та ознайомити їх з способами впливу на емоційні стани.
Значна увага тренерів була приділена формуванню знань та навичок про екологічне спілкування працівників ЦНАП з ветеранами та іншими відвідувачів, також засвоєння ефективних технологій вирішення конфліктів шляхом ненасильницького спілкування.
В ході першого дня учасники об'єдналися у групи та працювали над різними завданнями: створювали Портрет ветерана, аналізували атрибутику ділового спілкування, а також відпрацювали симуляцію реальних випадків прийому емоційно вразливих клієнтів.
Тренінг організований Рівненською обласною військовою адміністрацією спільно з Міністерством у справах ветеранів України та проєктом «Посилення стійкості громад», що реалізується Програмою розвитку ООН в Україні за фінансової підтримки Уряду Великої Британії.
ЦНАП сьогодні – це "серце громади" в обслуговуванні громадян, який завжди готовий реагувати на потреби кожного.
Проведений тренінг "Ефективна комунікація з ветеранами та родичами загиблих воїнів у єдиному ветеранському вікні ЦНАП", який організований спільними зусиллями Міністерства у справах ветеранів України, Рівненською обласною військовою адміністрацією спільно з UNDP Ukraine / ПРООН в Україні проектом Посилення стійкості громад в регіонах України, що фінансується урядом Великої Британії, додасть наснаги нам ще ефективніше працювати!