Олександрійська громада
Рівненська область, Рівненський район

Звіт сільського голови про діяльність виконавчих органів ради, у тому числі про здійснення державної регуляторної політики

Дата: 30.01.2023 12:32
Кількість переглядів: 390

 

ОЛЕКСАНДРІЙСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ХХХ СЕСІЯ VІІІ СКЛИКАННЯ

РІШЕННЯ

 

 

18 січня  2023 року 1921

 

Про звіт сільського голови про діяльність виконавчих органів ради, у тому числі про здійснення державної регуляторної політики 

 

Відповідно до п.9 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши звіт сільського голови Олександра ГУЦА про діяльність виконавчих органів ради, у тому числі  про здійснення державної регуляторної політики, Олександрійська сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Звіт сільського голови Олександра ГУЦА про діяльність виконавчих органів ради, у тому числі  про здійснення державної регуляторної політики взяти до відома.

 

 

 

 

 

Сільський  голова Олександр ГУЦ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗВІТ

сільського голови Олександра ГУЦА

за 2022 рік

 

Закінчився 2022 рік. Ще один рік нашого життя. Рік - війни, болю, втрат, праці, випробувань, відчаю, сили… 

У перші години широкомасштабної війни в України був введений воєнний стан. Це змінило життя усіх українців, а також діяльність сільської ради як органу місцевого самоврядування. Перед Олександрійською сільською радою постало завдання своєчасно реагувати на нові виклики та вживати заходів щодо оборони території Олександрійської громади та захисту її населення від агресора, а також забезпечити сприяння військовому командуванню у запровадженні та здійсненні заходів правового режиму воєнного стану.

Попри воєнний стан, місцеве самоврядування продовжує свою роботу сьогодні. Олександрійська сільська рада співпрацює з військовим командуванням та військовими адміністраціями. Зокрема, забезпечено фінансову та матеріальну підтримку Збройних Сил України, внутрішньо переміщених осіб, жителів звільнених від окупації територій.

Додаткові функції, які випали на долю місцевої влади у перші дні війни, стосувалися великого напливу внутрішньо переміщених осіб. Сільська рада організувала реєстрацію та видачу довідок ВПО і за допомогою жителів громади налагодила процес розміщення людей, які покинули свої оселі. 

Ще один новий напрямок роботи, який довелось опановувати - створення добровольчого формування територіальної громади відповідно до Закону України «Про основи національного спротиву», який вступив у дію напередодні повномасштабного вторгнення російської федерації. Сюди ж відноситься будівництво блокпостів, захисних споруд та створення інших умов для ефективної діяльності добровольчих формувань. Але і з цим завданням ми впорались.

Як голова громади намагаюсь будувати злагоджену, відкриту роботу депутатського корпусу, виконавчого комітету та  працівників апарату сільської ради. 

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНУ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

                   Забезпечення діяльності виконавчого комітету

До складу Олександрійської  територіальної громади входять                           15 населених пунктів. Загальна площа територіальної громади – 207,09 км2, чисельність населення громади станом на 01.01.2022 складала 9,8 тис. жителів.

В Олександрійській сільській територіальній громаді створений один старостинський округ з центром у селі Нова Українка, до складу якого входять села: Нова Українка, Козлин, Ремель, Радиславка Рівненського району Рівненської області.

Виконавча діяльність сільської ради здійснювалася через виконавчий комітет, структурні підрозділи та виконавчі органи сільської ради, які проводили свою роботу, спрямовану на вирішення соціально-економічних, фінансових, адміністративно-господарських, житлово-комунальних, освітніх, культурних та інших важливих проблем громади.

До складу виконавчого комітету входять представники різних сфер діяльності та галузей, які мають досвід професійної діяльності і можуть безпосередньо вирішувати нагальні проблеми населених пунктів.

Виконавчий комітет координує й контролює роботу апарату сільської ради та підприємств і установ, що належать до комунальної власності територіальної громади.

Упродовж всього звітного періоду вирішувались непрості завдання з організації роботи комунальних підприємств, установ, організацій в умовах війни – для забезпечення життєдіяльності громади, навчання дітей, медичної, соціальної допомоги населенню.

За звітний період було видано 153-к розпоряджень сільського голови з кадрових питань тривалого строку зберігання (призначення, звільнення, переведення працівників сільської ради, керівників комунальних підприємств матеріальне стимулювання, оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад), 153-в розпоряджень сільського голови з кадрових питань тимчасового строку зберігання (надання відпусток, відряджень тощо), 175 розпоряджень сільського голови з основної діяльності. Опрацьовано 207 заяв з кадрових питань.

Оголошено та проведено конкурс із заміщення вакантної посади провідного спеціаліста відділу соціального захисту населення, проведено                       2 засідання конкурсної комісії, прийнято та опрацьовано 1 пакет документів від особи, яка виявила бажання брати участь у конкурсі. Призначено двох осіб на вакантні посади посадових осіб місцевого самоврядування без конкурсного відбору, відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану».

Було призначено нового керівника комунального підприємства «Вольфарт» Олександрійської сільської ради.

У січні-лютому 2022 року будо проведено щорічну оцінку виконання посадовими особами сільської ради покладених на них завдань і обов’язків.                 За підсумками проведення оцінки 13 посадових осіб, які підлягали оцінюванню у 2022 році, отримали оцінку – добру, 1- задовільну.

У березні 2022 року було проведено атестацію посадових осіб сільської ради. Атестації підлягало 16 посадових осіб. За результатами атестації 13 посадових осіб визнано такими, що відповідають займаним посадам, 2 посадові особи визнано такими, що відповідають займаним посадам за умови здобуття вищої освіти. Одна особа звільнилася з посади за згодою сторін до проведення атестації.

У січня 2022 році Олександрійська сільська рада створила відділ забезпечення надання адміністративних послуг та центр надання адміністративних послуг як робочий орган. З 01 грудня 2022 року ЦНАП Олександрійської сільської ради розпочав свою роботу.

За звітний період  проведено 21 засідання виконавчого комітету Олександрійської сільської ради, прийнято187 рішень. На засіданні виконавчого комітету розглядались питання:

- виконання повноважень відділу освіти, культури, молоді і спорту та охорони здоров’я у сфері культури,молодіжної політики, фізкультури і спорту;

- про роботу Комунального позашкільного навчального закладу;

- про Програму з мобілізаційної підготовки;

- про створення пункту збору Олександрійської сільської ради;

- про погодження Статуту Новоукраїнських громадських формувань «Правопорядок» та «Західне»;

- про повідомну реєстрація колективних договорів;

- про затвердження проектно-кошторисних документацій на проведення робіт з капітального ремонту, реконструкції, благоустрою;

- про затвердження переліку осіб, що розмістили внутрішньо переміщених осіб та подали заяву про отримання компенсації витрат;

- про затвердження норм витрат паливно-мастильних матеріалів;

- про затвердження Програми підтримки ДФТГ Олександрійської сільської територіальної громади;

- про стан зовнішнього протипожежного водопостачання;

- про план роботи виконавчого комітету;

- про створення комісії з питань евакуації;

- про призначення керівника добровільної пожежної команди;

- про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами;

- про здійснення повноважень у сфері  державної реєстрації актів цивільного стану;

-  питання опіки та піклування; 

- житлові питання (переведення садових будинків у жилі, видача довідок про пічне опалення);

- виконання повноважень відділу земельних відносин у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища (затвердження природоохоронних заходів, виключення  з членів осг)

- виконання повноважень у сфері управління комунальною власністю;

- виконання повноважень щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян;

- про виконання повноважень у сфері охорони здоров’я;

- фінансово-бюджетні питання;

- питання житлово-комунального господарства, зокрема встановлення тарифів на виробництво та постачання теплової енергії, проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з поводження з побутовими відходами - вивезення ТПВ, про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, про затвердження графіків на послуги з поводження з побутовими відходами;

- про створення комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій;

- про заходи цивільного захисту населення на території Олександрійської територіальної громади;

- про надання матеріальної допомоги;

- про присвоєння почесного звання «Мати-героїня»;

- про забезпечення пільгової категорії дітей безкоштовним гарячим харчуванням у закладах загальної середньої освіти та в закладах дошкільної освіти; 

- про встановлення режиму роботи комунальних установ;

- про погодження місця розташування МАФ торговельного призначення;

- про благоустрій населених пунктів (видалення аварійних насаджень);

- про виконання плану-заходів спрямованих на запобігання корупції;

- виконання повноважень виконавчих органів сільської ради в галузі оборонної роботи;

- виконання повноважень виконавчих органів сільської ради у сфері освіти;

- про підсумки опалювального сезону та підготовку комунальних установ сільської ради до роботи в осінньо-зимовий період;

- про виконання повноважень виконавчих органів сільської ради у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування;

- про демонтаж елементів радянської символіки;

- про виконання повноважень у сфері соціального захисту населення;

про роботу КЗ «Центр надання соціальних послуг»;

- про затвердження видів оплачуваних  суспільно корисних робіт, безоплатних громадських робіт та переліку  об’єктів для відбування  порушниками і засудженими  покарання на території Олександрійської    територіальної громади  у 2023 році;

- про встановлення меморіальних дошок  на території Олександрійської сільської  територіальної громади;

- розгляд заяв громадян.

За звітний період до виконавчого комітету Олександрійської сільської ради надійшло 238 заяв, що потребували розгляду на засіданні виконавчого комітету та прийняття відповідного рішення.

При виконавчому комітеті сільської ради створена і діє адміністративна комісія. За 2022 рік проведено 9 засідань комісії. Притягнуто до відповідальності 10 осіб. 9 - за порушення ст. 152 КУпАП; 1 – за порушення                 ст. 183 КУпАП. 

Виконавчий комітет проводив роботу із впорядкування переліку об’єктів комунальної власності сільської територіальної громади.  На цей час у комунальній власності громади обліковується 139 об’єктів, з них:

  • об’єкти нерухомого майна (будівлі) - 54;

  • об’єкти нерухомого майна (споруди)  - 75;

  • транспортні засоби -10.

На цей час проведена технічна інвентаризація та виготовлені технічні паспорти на будівлі, зареєстровано право комунальної власності в реєстрі нерухомого майна на всі об’єкти нерухомості.

Посадовими особами Олександрійської сільської ради вчинено                                 186 нотаріальних дій.

Зареєстровано 268 актів цивільного стану, зокрема: 167 смертей,                 77 народжень, 24 шлюбів. 

                                        Правова діяльність

Важливим напрямком роботи є правове забезпечення діяльності ради, її виконавчих органів, захист інтересів сільської ради в судах.

Упродовж 2022 року Олександрійська сільська рада брала участь у судах різних ланок та інстанцій. За звітний період судами розглянуто близько                        20 справ. Значна частина судових позовів стосувалися: 

  • визнання бездіяльності протиправною, зобов’язання вчинення певних дій;

  • визнання протиправним та скасування рішень ради та її виконавчих органів;

  • призначення опікуна особам, які визнані судом недієздатними та перебувають на території громади;

  • спадкові справи.

По всіх справах своєчасно надавались відзиви та необхідні підтверджуючі документи.

За 2022 рік до органу місцевого самоврядування надійшло 23 адвокатські запити, на які вчасно та якісно надавалися відповіді.  У межах повноважень забезпечується підготовка проєктів рішень сільської ради, виконавчого комітету. 

Здійснюється підготовка контрактів з керівниками підприємств, установ, організацій, що перебувають у комунальні власності Олександрійської сільської ради. У 2022 році було укладено контракт з директором комунального підприємства «Вольфарт» Олександрійської сільської ради, продовжено строк дії Контракту з головним лікарем комунального некомерційного підприємства «Олександрійська лікарня» Олександрійської сільської ради.

Здійснюється безпосередня участь в оформленні господарських  договорів, яких за 2022 рік укладено більше 240 шт.

Готуються та подаються запити, ведеться претензійно-позовна робота з метою захисту порушених прав, стягнення до органу місцевого самоврядування безпідставно збережених коштів користувачами земель комунальної власності. 

За результатами здійснення такої діяльності ведеться підготовка позовних заяв для пред’явлення до суду. Здійснюються заходи, спрямовані на виявлення та передачу безхазяйного майна у комунальну власність територіальної громади, а саме,  подано оголошення  до засобів масової інформації про пошуки власника такого безхазяйного майна.

Вживаються заходи щодо звернення до органів виконавчої служби з метою примусового виконання виконавчих документів на користь територіальної громади. Зокрема, надсилаються постанови про накладення адміністративного стягнення за скоєні адміністративні правопорушення.

Проводились окремі індивідуальні консультації працівників щодо наявності конфлікту інтересів.

Надавалась правова консультація командиру та членам Добровольчого формування територіальної громади.

Здійснюється контроль за своєчасним поданням декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій місцевого самоврядування.

Цифровізація

З метою впровадження електронних послуг, посадових осіб сільської ради було зареєстровано та підключено до таких реєстрів та інформаційних систем:

  1. Реєстр територіальної громади Олександрійської сільської ради за допомогою нової версії програмних засобів відомчої інформаційної системи ДМС з доступом через офіційний вебсайт ДМС.

  2. Державний реєстр речових прав на нерухоме майно.

  3. Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада».

  4. Державного земельного кадастру.

  5. Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

  6. Державного реєстру актів цивільного стану.

  7. Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

З метою створення єдиного інформаційного простору для реєстрації, приймання, аналізу та зберігання організаційно-розпорядчих документів органів виконавчої влади в електронному вигляді Олександрійська громада приєдналася до  Системи електронної взаємодії органів виконавчої влади                 (СЕВ ОВВ).

                   Забезпечення діяльності сільської ради

За звітний період було проведено 13 пленарних засідань сесій Олександрійської сільської ради та прийнято 327 рішень.

Відбулося 24 засідання постійних комісій Олександрійської сільської ради, на яких загалом було розглянуто 377 питань. Рішення сільської ради приймались відкритим поіменним голосуванням, результати яких оприлюднені на офіційному сайті сільської ради.

Усі питання, які розглядалися на сесіях, в обов’язковому порядку були попередньо опрацьовані на засіданнях постійних комісій: 

1) з питань бюджету, фінансів, податків, планування соціально - економічного розвитку.

2) з питань комунальної власності, інфраструктури та житлово - комунального господарства.

3) з питань земельних відносин, будівництва, архітектури, планування територій, охорони навколишнього природного середовища.

4) з питань освіти, культури, охорони здоров’я, спорту та соціального захисту.

5) з питань прав людини, законності, запобігання корупції, регламенту, депутатської етики.

Детальне вивчення всіх питань на комісіях, дозволило в конструктивному руслі працювати безпосередньо на пленарних засіданнях та приймати відповідні рішення.

Станом на 31.12.2022 року до сільської ради надійшло 1650 вхідних документів, вихідної кореспонденції – 1036.

                       Доступ до публічної інформації

На виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» проводиться робота щодо створення необхідних умов для реалізації права громадян на отримання інформації, яка відноситься до категорії публічної.

За звітний період зареєстровано 10 запитів на публічну інформацію. Із них: отримано електронною поштою – 3, подано особисто запитувачами інформації – 7. Усі запити були розглянуті. Запитувачам інформації надано відповіді у визначені законом терміни.

Сільська рада публічна і відкрита у своїй діяльності. Функціонує офіційний сайт сільської ради та офіційна сторінка сільської ради у Facebook. На веб-сайті громади систематично проводиться оновлення інформації у різних рубриках і розділах, забезпечується висвітлення діяльності сільської ради, її виконавчих органів, інформаційна взаємодія з громадськістю. Інформація створюється і розміщується у вигляді оголошень, звернень до громади та привітань.

                                          Звернення громадян

Одним з основних напрямків діяльності сільської  ради є робота із зверненнями громадян, яка проводиться системно, спрямована на створення необхідних умов для реалізації прав громадян при письмових та усних зверненнях, за принципом доступності та відкритості. Двічі на рік проводиться аналітична робота з питань звернень громадян.

Усі звернення громадян розглядаються у встановлені терміни, своєчасно надаються обґрунтовані відповіді, в разі необхідності на засіданнях виконавчого комітету та сесіях сільської  ради приймаються рішення.

За звітний період  до сільської ради надійшло 381 звернення від громадян, з них: письмових – 131, на особистий прийом звернулось 250осіб. На всі звернення надано відповіді та роз’яснення. Основна частина звернень надійшла по земельних, комунальних питаннях та питаннях соціального захисту.

                                 Регуляторна політика

Станом на 31 грудня 2022 року у громаді є 1 діючий регуляторний акт, який спрямований на регулювання та  встановлення ставок місцевих податків і зборів на території населених пунктів сільської ради.

Відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» в поточному році сільською радою для одержання пропозицій і зауважень підготовлено аналіз регуляторного впливу до проєкту рішення «Про встановлення місцевих податків і зборів на території Олександрійської територіальної громади», оприлюднені матеріали вказаного проєкту регуляторного акта на офіційному сайті сільської ради. Прийнято 1 регуляторний акт, а саме «Про встановлення місцевих податків і зборів на території Олександрійської територіальної громади».

 

ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ

Одними із найбільш важливих питань, які постійно є на розгляді  сільського голови, сесії ради та виконавчого комітету – це земельні питання.

Більшість прийнятих рішень у сфері земельних відносин стосуються громадян на предмет реалізації ними своїх прав на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності та надання дозволів на складання проектів землеустрою, технічних документацій та їх затвердження по земельних ділянках для будівництва та обслуговування існуючих житлових будинків, господарських будівель та споруд (присадибна ділянка), для ведення особистого селянського господарства, індивідуального садівництва, тощо.

У зв’язку з військовими діями на території України, Верховна Рада України прийняла низку важливих змін у земельному законодавстві. Під час дії воєнного стану земельні відносини регулюються Перехідними положеннями Земельного кодексу України.

Упродовж 2022 року відділом земельних відносин було опрацьовано                   310 усних та письмових заяв/звернень громадян, що стосуються земельних питань.

За результатами розгляду заяв та звернень підготовлено та подано на розгляд сесії Олександрійської сільської ради 227 проектів рішень, з них підтримано депутатами 219 рішень, а саме:

- про надання дозволів громадянам та юридичним особам на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду;

- затвердження  проектів землеустрою та технічних документацій;

- затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки у разі зміни її цільового призначення;

- затвердження звітів з експертної грошової оцінки земельних ділянок та їх продаж;

- затвердження проектів землеустрою щодо земельних ділянок комунальної власності Олександрійської сільської ради.

 Упродовж звітного періоду:

  • підготовлено та видано 163 довідок різних видів, що стосуються земельних відносин;

  • підготовлено 83 листів з письмовими роз’ясненнями на звернення, заяви, скарги та пропозиції громадян;

  • підготовлено 114 викопіювань та ситуаційних схем з чергових карт, генеральних планів території Олександрійської сільської ради;

  •  підготовлено  та зареєстровано 9 договорів оренди на земельні ділянки різного цільового призначення. Станом на листопад 2022 року загальна кількість укладених договорів на території ради становить 170 договорів;

  • виготовлено технічні документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок за межами населених пунктів на території Олександрійської сільської ради в кількості 20 ділянок, які будуть використовуватись уже з січня 2023 року;

  • виготовлено та затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,25 га для розміщення та експлуатації основних, підсобних та допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури (виробництва та розподілення газу, постачання пари та гарячої води, збирання, очищення та розподілення води) - для будівництва та розміщення очисних споруд в с. Нова Любомирка на території Олександрійської сільської ради;

  • виготовлено технічну документацію із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки вулиці Дачна для подальшого її оформлення в комунальну власність;

  • складено акт інвентаризації водних об’єктів (річок, струмків, водосховищ, ставків, озер, тощо) та гідротехнічних споруд на території Олександрійської сільської ради;

  • проведено заходи щодо локалізації вогнищ амброзії полинолистої (скошування, виривання та спалювання);

  • проведено 6 перевірок щодо використання земельних ділянок за цільовим призначенням та складено відповідні акти;

  • створено постійно діючу комісію з питань відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам на території Олександрійської сільської ради;

  • організовано та проведено 5 громадських слухань з питань, що потребують громадського обговорення;

  • проведено власну інвентаризацію об’єктів рекреаційного призначення на території громади  з метою нарахування рентної плати;

  • проведено два засідання постійної діючої комісії з питань відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам. У результаті розгляду нараховано збитків у сумі 780774,16 грн, з них сплачено: 76235,77 грн.

З метою наповнення місцевого бюджету та недопущення втрат коштів, що надходять у вигляді земельного податку та орендної плати, постійно проводяться роботи, пов’язані з оновленням та звірянням списків фізичних та юридичних осіб, що мають у власності чи користуванні земельні ділянки на території Олександрійської сільської ради.

Також постійно ведеться робота по приведенню договорів оренди землі у відповідність до вимог чинного законодавства. Укладаються додаткові угоди про внесення змін до договорів оренди в частині застосування нової нормативної грошової оцінки землі, заміни сторін у зобов’язані, уточнення виду цільового призначення земель.

Виготовлено та затверджено сесією сільської ради генеральні плани                     с. Волошки, Свяття, Три Копці.

Станом на грудень 2022 року в процесі завершення такі види робіт:

- виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок на земельних торгах (аукціонах) в с. Олександрія та за межами населених пунктів сільської ради;

- виготовлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки під комунальними закладами Олександрійської сільської ради. 

 Розпочаті роботи з:

  • виготовлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розташовані гуртожитки;

  • виготовлення технічної документації з інвентаризації земельної ділянки з метою встановлення її цільового призначення (парк с. Кустин);

  • виготовлення технічної документації з інвентаризації земельних ділянок сільськогосподарського призначення (під польовими дорогами);

  • на виконання Закону України «Про національну інфраструктуру геопросторових даних» розпочаті  підготовчі роботи щодо підключення до Національного геопорталу для оприлюднення геопросторових даних.

 

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

Олександрійська сільська рада є засновником таких комунальних підприємств:

- КП«Вольфарт»,

- КП ДЗСТ «Сигнал»,

- КНП «Олександрійська лікарня»,

таких комунальних закладів:

  • КЗ «Центр надання соціальних послуг»,

  • Позашкільний комунальний заклад,

  • КЗ «Олександрійська центральна публічно-шкільна бібліотека» (до складу входить 5 філії),

таких комунальних установ:

Дошкільні начальні заклади

  • Новолюбомирський заклад дошкільної освіти ясла – садок загального типу

  • Олександрійський заклад дошкільної освіти (ясла – садок) загального типу

  • Заборольський заклад дошкільної освіти (ясла – садок) загального типу

  • Дошкільний підрозділ Кустинського ліцею

  • Дошкільний підрозділ Козлинської гімназії

  • Новоукраїнський заклад дошкільної освіти (ясла - садок)

Загальноосвітні начальні заклади

  • Новолюбомирський ліцей

  • Олександрійський ліцей імені Андрія Мельника

  • Заборольський ліцей

  • Кустинський ліцей

  • Філія Решуцька початкова школа Кустинського ліцею

  • Опорний заклад «Котівський ліцей»

  • Козлинська гімназія

Заклади охорони здоров’я первинного рівня

  • Олександрійська амбулаторія загальної практики сімейної медицини

  • Заборольська амбулаторія загальної практики сімейної медицини

  • Новоукраїнська амбулаторія загальної практики сімейної медицини

  • ФАП с. Кустин

  • ФАП с. Решуцьк

  • ФАП с. Нова Любомирка

  • ФАП с. Волошки

  • ФАП с. Козлин

  • ФАП с. Радиславка

Заклади культури

  • Олександрійський будинок культури

  • Будинок культури с.Нова Українка

  • Клуб с. Забороль

  • Клуб с. Кустин

  • Клуб с.Козлин

Питання стану та ремонту доріг, вулиць та транспортної інфраструктури (дорожнього покриття, тротуарів, безпечних та доступних зупинок) найбільше турбує та обговорюється мешканцями громади. У кожному населеному пункті громади є проблемні дороги, вулиці, які потребують ремонту та догляду.

З метою збереження та поліпшення транспортно-експлуатаційного стану наявної мережі доріг загального користування, у тому числі місцевого значення та вулиць і доріг комунальної власності, у населених пунктах Олександрійської сільської ради проведено поточний ремонт доріг:

с. Олександрія: вул. Соборності, Стеценка, Лугова, Тараса Грицюка, Марка Вовчка;

с. Кустин:вул. Молодіжна, Перегонівка, Зарічна, Соборності, Шкільна;

с. Забороль: Сонячна, Весела, Вербова, Шкільна, провул.Шкільний;

с. Нова Любомирка: вул. Садова, Силікатників;

с. Нова Українка: вул. Садова, Лісова, Видумка, провул.Садовий;

с. Козлин: вул. Шкільна, Зелена, Садова, Ярослава Федюри;

с. Решуцьк: вул. Лісова, Військова, Перемоги.

Здійснюється сезонний благоустрій сільських стадіонів у с. Олександрія, с. Забороль, с. Кустин.

Постійно здійснювався благоустрій населених пунктів, парків, скверів, джерел, кладовищ, території загального користування Олександрійської територіальної громади та об’єктів комунальної власності, благоустрій пам’ятників, планування, впорядкування територій,  розчистка доріг, ліквідація несанкціонованих сміттєзвалищ, вивіз сміття, зрізування аварійних та сухостійних дерев.

Проведені роботи з поточного ремонту та благоустрою господарської будівлі Олександрійської сільської ради (утеплення фасаду, внутрішній  ремонт, вкладання бруківки перед господарською будівлею);

Придбано та встановлено на вулицях населених пунктів громади та у закладах комунальної власності 8 контейнерів для збору твердих побутовий відходів  об’ємом 1,1 м3 та 10 урн для сміття, відремонтовано майданчик для сміттєвих контейнерів у с. Нова Любомирка.

Придбано та встановлено 5 флагштоків біля могил загиблих військовослужбовців.  Придбано 1 мотокосу STIHL, 1 бензопилу  STIHL та генератор потужністю 6,5 кВт. Придбано автомобіль для вивезення ТПВ.

Здійснено роботи з відновлення вуличного освітлення (замінено 112 ламп, 6 світильників, замінено 2 електролічильники ).

Виготовлено проектно-кошторисну документацію на реконструкцію будівлі Олександрійської сільської ради з влаштуванням ЦНАПу.

Виготовлено проектно-кошторисну документацію на нове будівництво кладовища в с. Пухова. Коригування проекту.

Проведений поточний ремонт нежитлового приміщення в с. Забороль, по                  вул. Шкільна, 40.

Встановлено  криту лавочку та урну на зупинці в центрі с. Олександрія.

Проведено роботи з демонтажу (замінити) елементи радянської символіки на об’єкті культурної спадщини місцевого значення, який розташований у селі Кустин (центр села) Рівненського району;

Проведено ремонт  пам’ятного знаку загиблим за Україну в с. Козлин (зрізування аварійних дерев, влаштування бордюр, ремонт сходового маршу, побілка існуючого огородження).

В Олександрійський сільський раді рішенням виконавчого комітету від 29.07.2021 №108 створена та функціонує громадська комісія з житлових питань, визначений її склад, розроблено та затверджено Положення.

На цей час  на обліку по квартирній черзі перебуває  2 сім’ї.

Відповідно до Положення про оренду комунальної майна Олександрійської сільської ради та забезпечення відносин у сфері оренди комунального майна, на основі затверджених переліків першого та другого  типу об’єктів оренди, діють договори оренди, а саме:

- нежитлового приміщення в одноповерховій будівлі за адресою                             с. Забороль, вул. Шкільна, 40а,  для розміщення акціонерного товариства «УКРПОШТА»;

- частини гуртожитку в с. Нова Любомирка вул. Силікатників, 3 для розміщення акціонерного товариства «УКРПОШТА»;

- частини гуртожитку в с. Кустин вул. Шевченка, 19 для розміщення акціонерного товариства «УКРПОШТА»;

- частини приміщення в двоповерховій будівлі за адресою с. Нова Українка, вул. Незалежності, 50а, для розміщення:стоматологічного кабінету;

ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ»; Рівненської районної державної лікарні ветеринарної медицини; КП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради; КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Медичний простір».

Рішенням сесії Олександрійської сільської ради від 15.09.2022 №1803 затверджено Положення про розміщення зовнішньої реклами на території Олександрійської сільської територіальної громади Рівненського району Рівненської області та видано дозвіл на встановлення білборду.

РОЗВИТОК ГРОМАДИ

За звітний період було підготовлено та подано заявки на грантові конкурси та інші джерела фінансування.

 У рамках конкурсу G-APS-HOVERLA-FY 2023 проєкту USAID «ГОВЕРЛА» було подано три заявки на отримання грантових коштів:

1. «Розбудова спроможності ОМС в наданні якісних соціальних послуг для уразливих груп населення в тому числі ВПО».

2. «Енергетична безпека в громадах Рівнененщини».

3. «Покращення якості життя ВПО в громадах Рівнененщини».

         Крім того, департаменту екології та природних ресурсів Рівненської ОДА  подано запит про виділення коштів з обласного природоохоронного фонду на виготовлення проектно-кошторисної документації «Будівництво очисних споруд для очищення господарсько-побутових стічних вод в с. Нова Любомирка Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області».

До програми «U-LEAD» з Європою подано заявку на підтримку проєктів місцевого розвитку регіонального значення (проєкт по капітальному ремонту терапевтичного корпусу КНП «Олександрійська лікарня» Олександрійської сільської ради із впровадженням енергозберігаючих систем).

Громада пройшла відбір та проходила навчання з написання  грантових заявок на міжнародні фонди.

У співпраці з ГО "Рівненська агенція місцевого розвитку" було подано проєкт “Покращення якості життя ВПО в Олександрійській громаді” в Ukraine Confidence Building Initiative / UCBI III.

Здійснено ряд обов’язкових захотів з підготовки написання «Стратегії розвитку громади на 2023 – 2027 роки». Було залучено експертів з                                  ГО "Рівненська агенція місцевого розвитку" щодо проведення підготовчої сесії по написанню стратегії громади. Також до розробки стратегії долучалися експерти програми U-LEAD з Європою. Розпорядженням сільського голови від 11.10.2022 була створена Робоча група з розробки Стратегії розвитку,  проведено засідання робочої групи з написання Стратегії.

Пройдено навчання на  онлайн-інформаційній сесії на тему «Нормативно-правове регулювання діяльності добровільних пожежних команд у територіальних громадах», де були ознайомлені з правовими особливостями регулювання діяльності добровільних пожежних команд в умовах воєнного стану.

Сформовано базу інвестиційно привабливих об’єктів, що знаходяться на території громади, для визначення найбільш пріорітетних. До комерційно привабливих об’єктів залучаються прямі інвестори. Для  фінансування об’єктів соціальної сфери передбачається участь в конкурсах, проектах та програмах на отримання грантових коштів.

З метою проходження щорічної оцінки виконання посадовими особами Олександрійської сільської ради покладених на них завдань і обов’язків працівники сільської ради на постійній основі проходять підвищення кваліфікації за професійними та короткостроковими програмами від Рівненський обласний ЦППК працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій, навчаннях-семінарах від програми ULEAD з Європою, тренінгах та навчаннях в рамках різноманітних ініціатив.

ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ, МОБІЛІЗАЦІЙНА РОБОТА

З метою захисту населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, координації дій у разі загрози виникнення НС та ліквідації її наслідків, рішенням виконавчого комітету у березні 2022 року створена комісія з питань ТЕБ та НС Олександрійської сільської територіальної громади та затверджено Положення про цю комісію.

Відділом з питань житлово-комунального господарства розроблені, а  виконавчим комітетом сільської ради затверджені:

- план основних заходів цивільного захисту на 2022рік;

- план реагування на надзвичайні ситуації Олександрійської сільської ради;

- паспорт ризику виникнення надзвичайних ситуацій по Олександрійській сільській раді;

- заходи щодо попередження виникнення пожеж на території громади в пожежонебезпечний весняно-літній період.

З метою проведення заходів щодо організованого вивезення (виведення) та приймання евакуйованого населення і майна на території Олександрійської територіальної громади при виникненні надзвичайних ситуацій у червні                            2022 року створена комісія з питань евакуації Олександрійської сільської територіальної громади та затверджено Положення про цю комісію.

Щороку проводиться функціональне навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією та здійсненням заходів з питань цивільного захисту Олександрійської сільської ради.

Рішенням сесії Олександрійської сільської ради від 15.06.2022 створено добровільне формування цивільного захисту з метою виконання допоміжних робіт із запобігання виникненню або ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на території громади.

Рішенням сесії Олександрійської сільської ради № 27 від 24.12.2020 була прийнята Програма «Захисту  населення і територій від надзвичайних ситуацій та забезпечення організації заходів пожежної, техногенної безпеки Олександрійської сільської ради» на 2021-2023 роки.

На території Олександрійської ТГ створена та функціонує місцева пожежна команда.

У вересні 2022 року Олександрійська сільська рада за згодою сесії сільської ради прийняла у строкове користування пожежний автомобіль  АПД VOLKSWAGEN LT 50 для організації та функціонування місцевої пожежної команди Олександрійської сільської ради. Крім того, у серпні 2022 року створена добровільна пожежна команда.

                                      Мобілізаційна робота

З метою забезпечення оборони держави від військової агресії російської федерації  проти України в Олександрійській територіальній громаді було мобілізовано близько трьохсот військовозобов’язаних. Внаслідок воєнних дій загинуло семеро осіб, які проживали на території громади.

Працівниками сільської ради здійснюються заходи щодо військово - патріотичного виховання населення.

Постійно здійснюється контроль за персонально-первинним та військовим обліком призовників, оповіщенням, збором документів, необхідних для оформлення особових справ призовників та доставки юнаків на призовну дільницю.

У 2022 році приписці до призовної дільниці підлягали 37 юнаків                    2005 року народження. Отримали приписне до призивної дільниці 24 особи, які визнані придатними до військової служби. Решта відправлені на дообстеження.

Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед молоді щодо відповідальності за ухиляння від служби у Збройних силах України.

Документація з військового обліку відпрацьована згідно методичних рекомендацій Рівненського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки та постанови Кабінету Міністрів України від 07.12.2016  № 921. Картотека побудована згідно зі схемою, затвердженою військовим комісаром.

Функціональні обов’язки адміністрації пункту збору і відправки ресурсів сільської ради на час мобілізації доведені до посадових осіб.

Питання організації військового обліку розглядаються на засіданнях виконавчого комітету один раз на рік.

У березні 2022 року на території Олександрійської територіальної громади було створене добровольче формування. Яке забезпечило створення груп швидкого реагування для забезпечення заходів громадської безпеки і порядку в населених пунктах Олександрійської громади, створення і облаштування оборонних інженерних позицій на околицях територіальної громади. На цей час ДФТГ  у будь-який час готове  виконувати військові задачі. Має бойовий дух, робить усе можливе для укріплення обороноздатності Олександрійської громади, працюючи на оборонних рубежах та займаючись бойовою підготовкою добровольців  ДФТГ.

З метою забезпечення матеріально-технічними засобами та фінансування діяльності добровольчого формування,  на засіданні виконавчого комітету Олександрійської сільської ради затверджено Програму підтримки ДФТГ Олександрійської сільської територіальної громади. 

Більшість заходів спрямована на забезпечення оборони країни в цілому, допомоги військовим. Для цього з сільського бюджету виділено значні кошти на закупівлю паливно-мастильних матеріалів, канцелярських товарів, запчастин для ремонту військової техніки, придбання засобів індивідуального захисту, засобів зв’язку, матеріалів для господарської діяльності, облаштування оборонних позицій, проведення медичних оглядів призовників і мобілізованих та ін.

БЮДЖЕТ

 

Бюджет Олександрійської сільської ради затверджено рішенням сесії Олександрійської сільської ради від 24.12.2021 № 1448.

Відповідно до цього  рішення, із внесеними змінами та доповненнями, визначено загальний обсяг доходів бюджету Олександрійської сільської територіальної громади на 2022 рік в сумі 140 644, 83 тис. грн., у тому числі:

 

 

За 11 місяців 2022 року до загального фонду бюджету Олександрійської сільської ради  надійшло коштів в сумі 94 427,8 тис. грн., при уточненому плані 84331,8 тис. грн., що складає 111,97% (без урахування міжбюджетних трансфертів). З урахуванням міжбюджетних трансфертів надійшло коштів  в сумі 140201,9 тис. грн., при уточненому плані 130105,9 тис. грн., що складає 107,76%.

 

 

Перелік основних бюджетоутворюючих підприємств

 

Найменування підприємства

Надходження до бюджету, тис. грн.

Питома вага, %

ДП «Костопільський лісгосп»

2951,58

 

3,12%

ТОВ «Любомирське вапняно-силікатне підприємство»

3340,80

 

3,53%

АТ «Українська залізниця

 

10064,33

10,66%

Інші

78071,09

 

82,68%

 

РАЗОМ

94427,80

100%

 

 

Перелік трансфертів, передбачених у Олександрійському сільському бюджеті на 2022 рік:

  • Базова дотація – 9300,3 тис. грн.;

  • Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 34093,8 тис. грн.;

  • Дотація з місцевого бюджету на проведення розрахунків протягом опалювального періоду за комунальні послуги та енергоносії, які споживаються установами, організаціями, підприємствами, що утримуються за рахунок відповідних місцевих бюджетів за рахунок відповідної дотації з державного бюджету – 1973,8 тис. грн.;

  • Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету( на оплату праці з нарахуваннями та на придбання засобів корекції) – 99,287 тис. грн.;

  • Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду – 3,1 тис. грн.;

  • Інші субвенції з місцевого бюджету – 1270,0 тис.грн.

  • з бюджету Білокриницької сільської ради  - 600,0 тис. грн. на оплату комунальних послуг та енергоносіїв КНП «Олександрійська лікарня»

  • з бюджету Шпанівської сільської  ради  - 350,0 тис. грн на оплату комунальних послуг та енергоносіїв КНП «Олександрійська лікарня»

  • з бюджету Білокриницької сільської ради  - 150,0 тис. грн. на ОЗ «Котівський ліцей»

 

Видаткова частина сільського бюджету на 2022 рік із внесеними змінами затверджена в сумі  144 130,57 тис. грн., в тому числі:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Упродовж 11 місяців 2022 року із загального фонду бюджету Олександрійської сільської територіальної громади було передбачено інші субвенції з місцевого бюджету на загальну суму  1283,3 тис. грн., в тому числі:

  • 340 тис. грн. бюджету Рівненського району на компенсацію особам, що надають соціальні послуги на непрофесійній основі;

  • 65 тис. грн. обласному бюджету Рівненської області на комплексну реабілітацію інвалідів в КЗ «Рівненський обласний центр комплексної реабілітації інвалідів» Рівненської обласної ради;

  • 291,6 тис. грн. бюджету Дядьковицької сільської територіальної громади на забезпечення соціальними послугами у стаціонарному відділенні КЗ «Центр надання соціальних послуг» Дядьковицької сільської ради

  • 50 тис. грн. бюджету Дядьковицької сільської територіальної громади на забезпечення соціальним послугами жителів у КНП «Дядьковицька лікарня з центром паліативної допомоги»

  • 148,1 тис. грн бюджету Шпанської сільської територіальної громади на заробітну плату вчителю фортепіано;

  • 157,5 тис. грн бюджету Городоцької сільської територіальної громади на фінансування видатків по обслуговуванню дітей в КЗ «Інклюзивно-ресурсний центр» Городоцької сільської ради;

  • 12 тис грн. бюджету Рівненського району на забезпечення надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв’язку;

  • 57,5 тис. грн. бюджету Рівненської міської територіальної громади на забезпечення діяльності трудового архіву;

  • 10,0 тис. грн. бюджету Рівненського району на Програму територіальної оборони Рівненського району;

  • 1,5 тис. грн. бюджету Рівненського району виготовлення бланків посвідчень добровольців територіальної оброни;

  • 150,0 тис. грн. обласному бюджету Рівненської області на Програму територіальної оборони;

  • 5,0 тис. грн. бюджету Рівненського району на Програму створення місцевого матеріального резерву для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій у Рівненському районі;

  • 70 тис. грн. бюджету Рівненського району на виконання Програми соціального захисту населення Олександрійської сільської ради (для покращення матеріально-технічної бази УСЗН Рівненської РДА);

  • 70 тис. грн. бюджету Рівненського району на виконання Програми соціально-економічного розвитку Олександрійської сільської ради (архівний відділ Рівненської РДА)

та зі спеціального фонду  бюджету Олександрійської сільської територіальної громади було передбачено інші субвенції з місцевого бюджету на загальну суму  59,4 тис. грн., в тому числі:

  • 50 тис. грн. бюджету Рівненського району на Програму територіальної оборони Рівненського району;

  • 9,4 тис. грн. бюджету Рівненського району на Програму створення місцевого матеріального резерву для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій у Рівненському районі;

  • 50 тис. грн. обласному бюджету Рівненської області на придбання та розміщення в укриттях закладів освіти комплекту обладнання з програмним забезпеченням для організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного обладнання.

Також  протягом 11 місяців 2022 року було передбачено субвенцію з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів в сумі 2645,0 тис. грн. :

  • 250,0 тис. грн. на реалізацію Комплексної Програми профілактики правопорушень та боротьби із злочинністю на території Олександрійської сільської ради;

  • 2240,0 тис. грн. на  Програму забезпечення мобілізаційної підготовки та оборонної роботи в Олександрійській сільській раді;

  • 155 тис. грн. на Програму захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій  та забезпечення організації заходів пожежної, техногенної безпеки Олександрійської сільської ради.

 

 

Державні закупівлі

За звітний період із використанням системи електронних публічних закупівель Prozorro  сільською радою оголошено 10 процедур відкритих торгів та 19 спрощених закупівель. Загалом оприлюднено в системі 608 звітів про укладений договір.

СФЕРА ОСВІТИ

Одним із пріоритетних напрямів діяльності Олександрійської сільської ради є модернізація, вдосконалення системи освіти: дошкільної, загальної середньої та позашкільної.

Державну політику в галузі освіти на території Олександрійської сільської територіальної громади забезпечують:

- 6 закладів загальної середньої освіти, з яких: 5 ліцеїв, з них 1 з філією «Решуцька початкова школа» та 1 гімназія. У закладах загальної середньої освіти навчається 1448 учнів;

- 4 заклади дошкільної освіти та 2 дошкільні підрозділи, які функціонують на базі Кустинського ліцею та Козлинської гімназії, які відвідують 270 вихованців;

- 1 позашкільний навчальний заклад, у якому займається 135 вихованців.

Заклади дошкільної освіти функціонують в очному режимі, 3 заклади загальної середньої працюють в очному режимі, 2 у змішаному та 1 у дистанційному режимі

У закладах загальної середньої освіти Олександрійської сільської ради відкрито 5 інклюзивних класів, в яких навчається 7 учнів, а в закладах дошкільної освіти функціонує 1 інклюзивна група, в якій виховується 2 дитини з особливо-освітніми потребами. На підтримку осіб з особливими освітніми потребами з Державного бюджету виділено 77 707 грн. на заробітну  плату та 24 691 грн. на матеріали.

У рамках реалізації положення про порядок використання шкільних автобусів здійснюється регулярний підвіз учнів та педагогічних працівників до місць навчання і додому, а також для організації екскурсійних поїздок, відвідування олімпіад та конкурсів різних рівнів, підвезення до місць проведення позакласних і позашкільних, сільський, зональних, та обласних виховних, культурно-масових заходів і спортивних  змагань.

  Зокрема, підвіз дітей до Олександрійського ліцею імені Андрія Мельника здійснює 1 орендований автобус (103 учні), оскільки шкільний автобус ліцею було передано на потреби Збройних Сил України. Підвіз здійснюється з сіл Олександрія, Волошки, Свяття, Три Копці та Пухова.

В опорному закладі «Котівський ліцей Олександрійської сільської ради» підвіз здійснюється 2-ма шкільними автобусами. Вони обслуговують 248 учнів та працівників закладу з населених пунктів: Нова Українка, Котів, Радиславка, Козлин, Гориньград І, Гориньград ІІ, Шубків, Дуби та садових ділянок.

У закладах загальної середньої та дошкільної освіти Олександрійської сільської ради організоване гаряче харчування для 785 дітей, з них 395 дітей пільгових категорій отримують безкоштовне харчування.

Харчування здобувачів освіти організовано відповідно до вимог Санітарних регламентів та Порядку організації харчування у закладах освіти.

Медичне обслуговування здобувачів освіти здійснюється медичними працівниками, які входять до штату закладів освіти. Щороку забезпечується моніторинг стану здоров’я дітей.

Усі заклади загальної середньої та дошкільної освіти підключені до мережі Інтернет. Швидкість Інтернету у всіх закладах відповідає вимогам.

Одним із ключових завдань сільської ради є утримання та розвиток закладів освіти. Зокрема, за кошти місцевого бюджету здійснюється оплата праці працівників закладів дошкільної освіти, непедагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, оплата за енергоносії, покращення матеріально-технічної бази,  капітальні видатки на реконструкцію та ремонт закладів, створення комфортного, інклюзивного, безпечного середовища.

З державного бюджету на здійснення оплати праці педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти виділено 37 141 803,50 грн. (освітня субвенція), з місцевого бюджету на здійснення оплати праці непедагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, працівників закладів дошкільної та позашкільної освіти профінансовано в розмірі 26 205 181 грн. 

У закладах освіти облаштовані протирадіаційні та найпростіші укриття. В Олександрійському ліцеї імені Андрія Мельника, Заборольському ліцеї, Кустинському ліцеї, Олександрійському закладі дошкільної освіти та Заборольському закладі дошкільної освіти облаштовані протирадіаційні укриття, в Новолюбомирському ліцеї, опорному закладі «Котіський ліцей», Новоукраїнському закладі дошкільної освіти та Новолюбомирському закладі дошкільної освіти облаштовані найпростіші укриття. Філія «Решуцька початкова школа» Кустинського ліцею та Козлинська гімназія заключили угоди про оренду укриттів. Для приведення захисних споруд закладів освіти у готовність до використання за призначенням з бюджету Олександрійської сільської ради було виділено для закладів загальної середньої освіти – 828 431,12 грн., для закладів дошкільної освіти – 361 769,51 грн. 

Також з місцевого бюджету виділені кошти на: сигнальні системи сповіщення у закладах освіти в сумі 43 530 грн. та генератори в сумі                           34 7156,80 грн.

На здійснення капітального ремонту покрівлі Заборольського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) загального типу виділено 1 881 279,25 грн. Роботи по цьому об’єкту завершені.

Завершено роботи по будівництву теплотраси та водопостачання до твердопаливної котельні Олександрійського ліцею імені Андрія Мельника, які фінансувалися за рахунок коштів іншої субвенції з обласного бюджету сільському бюджету.

На забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти була надана освітня субвенція (з врахуванням співфінансування  з місцевого бюджету) на придбання комплекту обладнання з програмним забезпеченням для організації освітнього процесу з використанням дистанційного навчання

Організацією UNICEF надано гуманітарну допомогу для шкіл до                      100 учнів «Школа в коробці» у вигляді боксів із наборами приладдя для Козлинської гімназії Олександрійської сільської ради. Також для опорного закладу «Котівський ліцей Олександрійської сільської ради» на заміну покрівлі котельні та придбання обладнання для інтернету грошову допомогу в розмірі 109 705, 80 грн.

Позашкільну освіту забезпечує Комунальний позашкільний навчальний заклад Олександрійської сільської ради, на базі якого діє 7 гуртків, зокрема: штучні квіти, захоплююче лозоплетіння та футбол. 

Відповідно до реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді 25 листопада 2021 року рішенням сесії №1233 була затверджена Програма  національно-патріотичного виховання  дітей та молоді Олександрійської сільської ради  на 2021-2025 роки.

На території громади щорічно проводиться обласна військово-патріотична гра «Джура».

24 грудня 2021 року рішенням сесії №1434 була затверджена комплексна програма розвитку освіти Олександрійської сільської ради на 2022-2024 роки.

 

КУЛЬТУРА

      Олександрійська громада має розвинену мережу культурно-освітніх установ, що сприяють розвитку культури. Проте, на вимогу часу, ця сфера потребує змін та модернізації шляхом створення дієвого центру культури та дозвілля для всебічного розвитку населення територіальної громади.

У громаді функціонує 5 закладів культури, з них: 2 будинки культури                 (у селі Олександрія та селі Нова Українка), 2 клуби (у селах Забороль, Козлин) та Комунальний заклад «Олександрійська центральна публічно-шкільна бібліотека», яка має в  своєму підпорядкуванні 5 філій: шкільне відділення у  с.Олександрія, та публічно-шкільні філії у селах Забороль, Кустин, Нова Українка та с. Козлин.  У закладах культури діє 26 аматорських формувань, з них дитячих – 18, молодіжних – 5. Мають звання «Зразковий» - 3. Всього учасників формувань - 375.

Впродовж 2022 року в закладах культури Олександрійської сільської ради  проводились поточні ремонти, облаштування прилеглих територій,  саме:

вкладання бруківки біля Олександрійського будинку культури на суму 927957, 42 гривні;

заміна вікон в клубі с. Козлин на суму 24460 гривень;

заміна світильників в будівлі духового оркестру на суму                        13350 гривень.

Також заплановано заміна огорожі навколо клубу с. Козлин на суму 70679 гривень та закупівля меблів в Олександрійську центральну публічно – шкільну  бібліотеку на суму 11670 гривень.

Заклади культури є організаторами та співорганізаторами проведення різнопланових заходів: розважальних, урочистостей та концертних програм до державних, професійних, календарно-обрядових свят. Від початку війни усі працівники закладів культури займались волонтерською діяльністю, досі в Олександрійському будинку культури діє волонтерський пункт, де люди які потребують допомоги мають можливість отримати необхідний одяг. У червні 2022 року в закладах культури с. Нова Українка та с. Козлин відбулися дитячі свята  «Яскраве свято фарб». До  Дня  Незалежності України  в Олександрійській громаді відбувся благодійний ярмарок «Сила в єднанні», 109315 гривень – це результат виручених коштів на ярмарку. Всі кошти були спрямовані нашим воїнам – землякам. Олександрійська територіальна громада прийняла в себе фольклорний гурт «Святовид» заслуженого академічного зразково-показового оркестру Збройних Сил України. Активну участь  в організації та проведенні взяли працівники закладів освіти, культури та позашкілля  Олександрійської сільської ради. Протягом року аматорські колективи закладів культури брали активну участь у проведенні різноманітних заходів, обласних конкурсах, міжнародних фестивалях, організовували творчі звіти.

Упродовж року у бібліотеках  проводились книжкові  виставки з нагоди державних свят, а також присвячені ювілеям видатних письменників та поетів. Постійно поповнюється книжковий фонд за рахунок державної програми та обмінних фондів.   

СПОРТ

Значна увага в громаді приділяється реалізації програми розвитку фізичної культури і спорту. Спортивні команди громади брали активну участь в обласних змаганнях, та змаганнях на рівні територіальних громад. Команда Олександрійської громади брала участь:

у зональних змаганнях розіграшу Кубка «ФСГ» Колос» з міні футболу серед ветеранів 40 років і старші ( II місце);

зональних змаганнях розіграшу Кубка «ФСГ» Колос» з міні футболу серед ветеранів 40 років і старші, фінал.( III місце);

зональних змаганнях розіграшу Кубка «ФСГ» Колос» з волейболу пляжного (II місце);

кубок «ФСГ» Колос» з волейболу пляжного (фінал);

спортивні змагання « Краща спортивна громада Рівненщини                      2022 року» (II місце);

фінал спортивних  змагань « Краща спортивна громада Рівненщини 2022 року» ( III місце).

Збірна команда юнаків та дівчат брала участь в обласних змаганнях з легкої атлетики « Хто ти, майбутній олімпієць?». Упродовж року в закладах освіти пройшли змагання з міні футболу, з легкої атлетики.

На цей час функціонують  4  футбольних клуби, які беруть участь у чемпіонаті Рівненського району: три - у вищій лізі: команда «Продторгобладнання» ФК с. Забороль та команда «Горинь» ФК с. Кустин, команда «Вікторія» с. Кустин; одна - у першій лізі - команда «Олімпік»                     ФК  с. Олександрія. Розвиваються і  команди юнацької ліги «Забороль-юніор»                     с. Забороль та «Горинь-2» с. Кустин, які беруть участь у районному чемпіонаті серед юніорів. На постійній основі відбуваються турніри між командами сіл громади.

ОХОРОНА ЗДОРОВ’ Я

Кожна людина має природне невід'ємне і непорушне право на охорону здоров'я. Місцева влада відповідальна перед сучасним і майбутніми поколіннями за рівень здоров'я жителів громади, тому наш обов’язок – створити комфортні умови для лікування мешканців у закладах охорони здоров’я, які знаходяться на території громади, забезпечення населення якісною медичною допомогою.

Для визначення основних завдань, вирішення яких сприятимуть наданню медичної допомоги населенню та розвитку закладів охорони здоров’я, рішенням сесії Олександрійської сільської ради від 23.02.2021 № 276   була затверджена «Програма охорони здоров’я на території Олександрійської сільської ради на 2021-2023 роки».

Медичну допомогу населенню  на  первинному рівні на території Олександрійської сільської територіальної громади надають:

1. Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Медичний простір» Городоцької сільської ради Рівненського району Рівненської області, в структуру якого входять:

- 2 амбулаторії загальної практики сімейної медицини (Заборольська та Новоукраїнська амбулаторії загальної практики сімейної медицини);

- 3 ФАПи в селах: Кустин, Радиславка, Козлин.

2. КНП «Олександрійська лікарня», в структуру якої входять:

- Олександрійська амбулаторія загальної практики сімейної медицини;

- 3 ФАПи в селах: Нова Любомирка, Волошки, Решуцьк.

На вторинному рівні спеціалізовану медичну допомогу надає                      КНП «Олександрійська лікарня», яка має підписані договори з НЦЗУ на такі пакети медичної допомоги:

додаток 9 профілактика діагностика спостереження лікування та реабілітація пацієнтів в амбулаторних умовах;

додаток 4 стаціонарна допомога дорослим і дітям без проведення хірургічних операцій;

додаток 35 ведення вагітності в амбулаторних умовах;

додаток 36 вакцинація від гострої респіраторної хвороби COVID – 19;

додаток 34 стоматологічна допомога  дорослим та дітям.

У лікарні обслуговування здійснюють 28 лікарів та 33 працівники середнього медичного персоналу.

Екстрена медична допомога населенню надається КП «ОЦЕМД та МК» Рівненської обласної ради. Пункт постійного базування – с. Олександрія.                      У розпорядженні цього закладу є 3 карети швидкої допомоги.

Фінансування охорони здоров’я здійснюється з державного і місцевого бюджетів. Зокрема з бюджету Олександрійської сільської ради було виділено 800 тис.грн. на придбання генератора. Профінансовано придбання безкоштовних ліків для пільгової категорії населення на суму 64543 грн. згідно з Програмою фінансової підтримки КНП «Олександрійська лікарня» Олександрійської сільської ради.

Проведений поточний ремонт ФАПу с. Радиславка

Оплата комунальних послуг Олександрійської лікарні здійснюється з урахуванням співфінансування з бюджетів Олександрійської, Шпанівської та Білокриницької громади, оскільки Олександрійська лікарня обслуговує також населення Білокриницької та Шпанівської громад.

Залучені трансферти на оплату комунальних послуг лікарні становлять 945 тис. грн, співфінансування з місцевого бюджету – 507345грн. 

 

СОЦІАЛЬНИЙ  ЗАХИСТ

Соціальне забезпечення – одна з головних функцій держави, яка здійснюється завжди і за будь-яких умов на користь найбільш вразливих верств населення.  Соціальний захист громадян полягає у  підтримці населення шляхом надання соціальної допомоги та соціальних послуг.  Ці та інші заходи із забезпечення соціальних гарантій на території Олександрійської сільської територіальної громади здійснює відділ соціального захисту населення та служба у справах дітей.

        У 2022 році прийнято та передано  в електронному вигляді до управління соціального захисту населення Рівненського району 1020   заяв, з них:

  1. заяви для призначення усіх видів державних соціальних допомог;

  2. заява для призначення субсидій на оплату житлово-комунальних послуг;

75 заяви для призначення пільг на оплату житлово-комунальних послуг.

В Олександрійській сільській раді забезпечено ведення Реєстру внутрішньо переміщених осіб, які проживають на території Олександрійської територіальної громади. За 2022 рік в Реєстрі зареєстровано 1274 внутрішньо переміщених осіб.

     Спеціалістами відділу  соціального захисту населення видано 672 довідки внутрішньо переміщеним особам, які перемістилися у період воєнного стану та проживають на території Олександрійської територіальної громади.

     Прийнято  та розглянуто  235  заяв  про отримання компенсації витрат від власників житла, що розмістили внутрішньо переміщених осіб.

Відповідно до Програми соціального захисту населення Олександрійської сільської ради на 2021-2023 роки, яка затверджена рішенням сесії Олександрійської сільської ради № 26 від 24.12.2020:

- виділено кошти на виплату компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі» у сумі 360 тис. грн;

-забезпечено виділення коштів на ліки для хворих дітей з інвалідністю, які зареєстровані та проживають на території Олександрійської сільської ради в сумі 65,212 тис.грн.;

- забезпечено  видатки на суму 314,205 тис. грн. на соціальні послуги для стаціонарного відділення КЗ «Центр надання соціальних послуг» Дядьковицької сільської ради, в якому  перебувають 2 непрацездатних особи похилого віку та особи з інвалідністю, які зареєстровані на території Олександрійської сільської ради;

- забезпечено видатки в сумі 12,480 тис. грн. на паліативну допомогу, яка надається для супроводу важкохворих пацієнтів у КНП «Дядьковицька лікарня з центром паліативної допомоги».

     Направлено клопотання Департаменту соціальної політики Рівненської обласної державної адміністрації  про влаштування  однієї особи похилого віку до інтернатної установи.

     Відповідно до Програми запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі на  2021-2025 роки зареєстровано 5 повідомлень про вчинення домашнього насильства, які направлені для опрацювання фахівцю із соціальної роботи. Фахівцем проведено обстеження умов проживання зазначених сімей та складені акти оцінки потреб цих сімей, проведена профілактична робота.

     Комісією щодо розгляду заяв членів сімей осіб, які загинули (пропали безвісти), померли та осіб з інвалідністю, внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, деяких категорій осіб, які брали участь у революції Гідності, про виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення, яка утворена відповідно до рішення виконавчого комітету Олександрійської сільської ради №109 від 04 серпня 2021 року  надано згоду на перерахування грошової компенсації на придбання квартири особі з інвалідністю 2 групи внаслідок війни.

     Комісією для комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг,  прийнято 5 рішень про надання соціальних послуг.

     Комісією з вирішення питань щодо надання соціальних послуг громадянам в КЗ «Центр надання соціальних послуг Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області», яка утворена відповідно до розпорядження сільського голови №17 від 18 січня 2021 року, у 2022 році прийнято 2 рішення про надання соціальних послуг 7 мешканцям Олександрійської територіальної громади.

     Відповідні повноваження щодо надання соціальних послуг має КЗ «Центр надання соціальних послуг Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області». У центрі працює  8 осіб, з них 1 фахівець із соціальної роботи, 1 соціальний працівник, 6 соціальних робітників.

Фахівець із соціальної роботи супроводжує:

9 дитячих будинків сімейного типу, де перебуває 80 дітей (60 дітей позбавлених батьківського піклування, 10 дітей – сиріт, 10- під опікою);

2 прийомні сім’ї, де проживають 5 дітей, ( 4 – сироти, 1 позбавлена батьківського піклування).

     За 2022 рік сформовано 87 актів оцінки потреб сімей/осіб, з них – 39 на сімей, які перебувають в складних життєвих обставинах, 43 акти на внутрішньо переміщених осіб та 5 актів щодо вчинення насильства с сім’ї. За неналежне виконання батьківських обов’язків до Служби у справах дітей було подано документи на одну сім’ю.

     На обслуговуванні центру перебувало 54 особи похилого віку, яким було надано 445 соціальних послуг.

     У 2022 працівниками Центру проведена робота з видачі гуманітарної допомоги  внутрішньо переміщеним особам, а саме:

  • продукти харчування  (сир, масло, макаронні вироби, м’ясо птиці) – 446 осіб; (борошно, горох) – 430 осіб; (каші зі свининою) – 1140 осіб;

  • спальні набори (ковдри, матраци, зимові набори) – 45 осіб;

  • засоби гігієни – 18 осіб;

  • продуктові пакети отримані від БФ «Спільна мрія» - 110 осіб

  • одяг – 33 особи;

  • побутова техніка ( мікрохвильові печі, електрочайник, електроплита, обігрівачі(радіатори) – 6 осіб.

У 2022 році згідно з рішеннями виконавчого комітету про надання одноразової матеріальної допомоги (за зверненнями громадян) жителям територіальної громади надано матеріальну допомогу на суму 267 662грн., це, в основному, на лікування, на поховання загиблих військовослужбовців.

 

                                             ЗАХИСТ ПРАВ ДІТЕЙ 

З метою забезпечення реалізації державної політики з питань захисту прав дітей на території громади, рішенням сільської ради в 2021 році створено службу у справах дітей сільської ради зі статусом юридичної особи публічного права.

З метою забезпечення реалізації прав дитини на життя, охорону здоров’я, освіту, соціальний захист, сімейне виховання та всебічний розвиток, рішенням виконавчого комітету Олександрійської сільської ради від 22.06.2021  утворено комісію з питань захисту прав дитини.

Упродовж 2022 року відбулося 13 засідань комісії. На засідання яких розглядалися питання:

  • про надання дозволу  на вчинення правочину;

  • про затвердження індивідуальних планів соціального захисту дітей, які залишилися без батьківського піклування;

  • про повернення малолітньої дитини матері;

  • про зарахування/навчання на цілодобове перебування здобувачів освіти;

  • про затвердження індивідуальних планів соціального захисту дітей, які позбавлені батьківського піклування;

  • про встановлення піклування над неповнолітньою дитиною – сиротою;

  • про надання статусу неповнолітній дитині – сироті; 

  •  про надання висновку про не доцільність позбавлення батьківських прав батька по відношенню до його малолітньої дитини;

  • про надання висновку про доцільність позбавлення батьківських прав матері по відношенню до її малолітньої дитини;

  • про визначення способу участі матері/батька у вихованні та спілкування з малолітніми/неповнолітніми дітьми;

  • про надання дозволу на укладання договору дарування нерухомого майна на ім’я малолітньої дитини

  • про взяття на соціальний квартирний облік неповнолітніх дітей позбавлених батьківського піклування;

  • про надання дозволу матері/батьку на вчинення правочину від імені малолітньої дитини;

  • про недоцільність визнання малолітньої дитини такою, що втратила право користування житловим приміщенням.     

На цей час на первинному обліку перебуває 11 дітей, які мають статус дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування. Ці діти проживають та  влаштовані в різні сімейні форми виховання (опіка, дитячий будинок сімейного типу).

На території Олександрійської територіальної громади проживає 13 дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, які прибули з інших територіальних громад та яких обслуговує служба у справах дітей Олександрійської сільської ради і здійснює постійний нагляд та контроль за ними.

На території громади функціонують:

  1. прийомні сім’ї, в яких виховується 5 дітей;

     9 дитячих будинків сімейного типу, у яких виховується 80 дітей.

    За час роботи служби у справах дітей одній дитині було надано  статус дитини, позбавленої батьківського піклування, та влаштовано в  КЗ «Обласний центр соціально - психологічної реабілітації дітей» Рівненської обласної ради, пізніше ця дитина  була влаштована в ДБСТ м. Рівне. Також одній дитині було надано статус дитини – сироти та влаштовано під піклування до рідного дядька.

З метою профілактики бездоглядності та правопорушень серед дітей, протягом 2022 року службою у справах дітей спільно з офіцером громади та інспекторами ювенальної превенції проведено 49 профілактичних рейдів «Діти вулиці», «Сім’я». Обстежено умови проживання 61 сім’ї. У результаті проведення рейдів на профілактичний облік взято 1 дитину, та влаштовано в  КЗ «Обласний центр соціально - психологічної реабілітації дітей» Рівненської обласної ради.

Працівниками служби у справах дітей у 2022 році підготовлено                           16 проектів рішень виконавчого комітету Олександрійської сільської ради щодо доцільності позбавлення батьківських прав, визначення місця проживання дитини, встановлення опіки, про надання статусу дитини – сироти.

Служба у справах дітей взяла участь у 5 судових засіданнях як третя особа, яка не заявляє самостійних вимог.

З метою надання консультацій щодо соціально-правового захисту дітей спеціалістами служби у справах дітей сільської ради упродовж 2022 року розглянуто 19 письмових звернень громадян та 30 усних звернень.

     З учнями навчальних закладів громади на постійній основі проводяться профілактичні заходи (бесіди, години спілкування, зустрічі) щодо попередження правопорушень, шкідливих звичок, булінгу.

      Служба у справах дітей Олександрійської сільської ради співпрацює з відділами сільської ради, КЗ «Центр надання соціальних послуг Олександрійської сільської ради», поліцейськими громади  та закладами освіти.

Від початку запровадження воєнного стану в Україні з території Олександрійської ТГ виїхало за кордон 6 дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. 

Три будинки сімейного типу виїхали за межі України.

На території Олександрійської ТГ на цей час проживає внутрішньо переміщена  прийомна сім’я, у якій виховується четверо дітей, позбавлених батьківського піклування.                          

З метою інформування громадськості про діяльність служби у справах дітей Олександрійської сільської ради систематично розміщуються інформація та поширюються дописи на сторінках в соціальних мережах, офіційному сайті сільської ради.

                                  ЗАВЕРШАЛЬНА ЧАСТИНА

Сільська рада є колегіальним органом, який представляє спільні інтереси жителів територіальної громади. Тому все, що зроблено за звітний період, є результатом колективної роботи депутатів, членів виконавчого комітету, посадових осіб сільської ради, громадського активу та небайдужих жителів громади. Працюючи однією командою, у своїй діяльності ми намагаємося бути чесними і відкритими до людей, стояти на захисті їхніх прав і свобод.  Найбільша наша спільна мрія сьогодні  - це Перемога, це мирне небо над нашою землею. Ми - незламні, ми – непереможні! Вистоїмо. Переможемо.

 

Сільський голова                                                                    Олександр ГУЦ

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних