Олександрійська громада
Рівненська область, Рівненський район

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

Дата: 14.05.2021 22:37
Кількість переглядів: 379

1. Забезпечує правильне і неухильне застосування законодавства сільською радою, її структурними підрозділами та виконавчими органами.

2. Узагальнює практику застосування законодавства в сільській раді, готує пропозиції щодо його удосконалення, подає їх на розгляд керівництва ради для вирі­шення питання стосовно необхідності підготовки проекту нормативного документа та внесення його в установленому порядку на розгляд сесії сільської ради чи засідання виконавчого комітету.

3. Перевіряє відповідність законодавству проектів нормативних документів, що подаються на підпис керівництва сільської ради, погоджує їх за наявності віз керівників зацікавлених структурних підрозділів або осіб, які їх заміщують.

4. Бере участь у підготовці проектів нормативних документів, господарських до­говорів (угод, контрактів), розглядає проекти нормативних документів, які надійшли для погодження, готує проекти письмових висновків чи зауважень до них.

5. Проводить разом з іншими структурними підрозділами сільської ради  роботу з пере­гляду прийнятих радою нормативних документів, з метою приведення їх у відповідність із зако­нодавством, готує пропозиції щодо внесення до них змін і доповнень чи визнання їх такими, що втратили чинність.

6. Проводить з використанням сучасних технічних засобів інформаційно-довід­кову роботу із законодавства, оперативно доводить до відома структурних підрозділів сільської ради ін­формацію про зміни в нормативних актах і нові акти, рекомендації органів юстиції, надає працівникам структурних підрозділів ради консультації з правових питань, що відносяться до компетенції відділу.

7. Бере участь у застосуванні заходів правового впливу у разі невиконання чи неналежного виконання договірних зобов'язань, забезпеченні захисту майнових прав.

8. Спільно з відповідними структурними підрозділами ради сприяє своєчасному вжиттю заходів за рішеннями, постановами, ухвалами, окремими ухвалами судів, відповідними документами правоохоронних і контролюючих органів.

9. Аналізує матеріали, що надійшли від правоохоронних і контролюючих орга­нів, результати претензійної і позовної роботи, дані статистичної звітності, що характе­ризують стан законності в діяльності ради; розробляє пропозиції щодо усунення недоліків у правовому забезпеченні діяльності структурних підрозділів апарату сільської ради, вно­сить їх на розгляд керівництва.

10. Бере участь у розгляді матеріалів за наслідками перевірок, ревізій, інвента­ризацій, дає правові висновки за фактами виявлених правопорушень.

11. Представляє в установленому законодавством порядку інтереси ради та її виконавчих органів в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів.

12. Сприяє організації правової роботи на підприємствах, установах та організа­ціях, які належать до комунальної власності територіальної громади.

13. Бере участь в організації і проведенні семінарів, інших форм навчань з право­вих питань з працівниками структурних підрозділів та виконавчих органів ради, у підвищенні правових знань.

14. Надає юридичні консультації депутатам у здійсненні ними своїх повноважень, забезпечує їх необхідними нормативно-правовими актами.

15. Бере участь в роботі постійних комісій сільської ради, у разі  розгляду ними питань, що відносяться до компетенції відділу.

16. Бере участь у розгляді звернень та запитів, які стосуються питань, що належать до компетенції відділу. 

17. Веде кадрову роботу в апараті сільської ради, складає необхідну статистичну звітність.

18. Здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників.

19. Веде облік використання робочого часу працівників апарату сільської ради та щомісячно складає табель, веде облік щорічних та додаткових відпусток працівників сільської ради.

20. Готує проекти розпоряджень та інших документів щодо  призначення на посади та звільнення з посад працівників сільської ради, керівників комунальних підприємств, установ, закладів.

21. Оформляє документи  про прийняття Присяги та присвоєння рангів посадовим особам місцевого самоврядування, вносить про це записи до трудових книжок.

22. Обчислює загальний стаж роботи та служби в органах місцевого самоврядування, здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років та надання відпусток відповідної тривалості, складає графіки щорічних відпусток працівників апарату.

23. Готує документи для заохочення та нагородження працівників апарату, керівників комунальних підприємств, установ, закладів, веде відповідний облік.

24. У межах своєї компетенції здійснює заходи для забезпечення трудової дисципліни, оформляє документи, пов’язані з проведенням службового розслідування та застосування заходів дисциплінарного впливу.

25. Оформляє і видає службові посвідчення та довідки, проводить оформлення листків тимчасової непрацездатності.

26. Проводить разом з іншими структурними підрозділами сільської ради роботу щодо укладення, продовження терміну дії, розірвання контрактів з керівниками комунальних підприємств, установ.

27. Здійснює організаційні заходи щодо своєчасного щорічного подання посадовими особами сільської ради декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

28. Розглядає пропозиції, заяви, скарги громадян, надає роз’яснення, веде прийом громадян  з питань, що належать до компетенції відділу.

29. Забезпечує повноту, достовірність та якість обліку всіх військовозобов’язаних і призовників відповідно до чинного законодавства.

30. Оповіщає на вимогу військового комісаріату військовозобов’язаних  та призовників  про їх виклик до військового комісаріату.

31. Підтримує постійну взаємодію з військовим комісаріатом з питань строків та способів звірки даних особових карток, списків військовозобов’язаних, списків призовників з обліковими даними військових комісаріатів .

32. Здійснює постійний контроль за виконанням заходів дотримання правил військового обліку, проводить  роз’яснювальну роботу серед громадян про виконання обов’язків  щодо військового обліку.

33. Виконує обов’язки щодо бронювання військовозобов’язаних  у передбаченому законодавством порядку та ведення відповідної документації. 

34. Здійснює ведення діловодства в апараті сільської ради з питань документаційно-технічного забезпечення.

35. За дорученням сільського голови, заступника сільського голови перевіряє в структурних підрозділах апарату сільської ради стан організації діловодства та контролю за проходженням і виконанням документів, надає їм необхідну допомогу в удосконаленні форм і методів роботи з документами.

36. Здійснює контроль за правильністю підготовки документів в апараті сільської ради, готує довідки, доповідні записки, зведення, звіти, інформації з питань роботи з документами, періодично інформує керівництво сільської ради з цих питань.

37. Забезпечує культуру діловодства, впровадження сучасних технічних засобів роботи з документами, комп’ютеризації діловодних процесів та інших напрямів діяльності апарату, надання методичної і практичної допомоги з цих питань працівникам сільської ради.

38. Сприяє набуттю знань і навиків з питань роботи з документами працівниками апарату сільської ради, підвищенню кваліфікації працівників інших структурних підрозділів апарату сільської ради.

39. Забезпечує облік, зберігання бланків інформаційних, організаційно-розпорядчих і реєстраційно-контрольних документів апарату сільської ради.

40. Складає номенклатуру справ апарату сільської ради, забезпечує здійснення контролю за правильністю формування, оформлення і зберігання у відділах апарату справ, приймання документів відділів на зберігання до поточного архіву апарату сільської ради.

41. Організовує роботу поточного архіву апарату сільської ради, забезпечує проведення експертизи наукової і практичної цінності документів при їх відборі для передачі на державне зберігання, готує і передає справи на зберігання до архіву сільської ради.

42. Проводить реєстрацію, зняття з  реєстрації місця проживання фізичних осіб, подає звіти про реєстрацію, зняття фізичних осіб, забезпечує ведення облікових та адресних карток фізичних осіб.

43.Веде погосподарський облік та веде звітність статистичних даних.

44. Видає довідки про склад сім’ї, про місце реєстрації, виписки з погосподарських книг, архівні довідки.

 45. Готує характеризуючі матеріали на громадян.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних