Завдання та повноваження відділу
1.1. Основними завданнями Відділу є організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, інших нормативно-правових актів працівниками сільської ради під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов'язків, роз'яснення чинного законодавства України, захист прав та законних інтересів сільської ради та її виконавчих органів у судах та інших органах, своєчасне застосування правових норм при здійсненні своїх повноважень посадовими особами сільської ради.
1.2. Ведення кадрової роботи в апараті сільської ради.
1.3.Організація та ведення військового обліку та бронювання військовозобов’язаних і призовників.
1.4. Документаційно-технічне забезпечення діяльності керівництва, апарату сільської ради, ведення в апараті сільської ради діловодства, здійснення контролю за строками проходження і виконання документів, надання методичної і практичної допомоги з цих питань структурним підрозділам апарату сільської ради та виконавчим органам.
1.5. Забезпечення реалізації державної політики у сфері реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання осіб на території сільської ради, створення та ведення реєстру територіальної громади, забезпечення прийому документів, поданих для реєстрації чи зняття з реєстрації місця проживання.
1.6. Ведення погосподарського обліку і звітності.
1.7. Підготовка проектів розпоряджень сільського голови, рішень виконавчого комітету, рішень сільської ради з питань, що належать до компетенції відділу.
1.8. Організаційне забезпечення функціонування комісій та інших дорадчих органів сільської ради.
1.9. Забезпечення здійснення організації роботи з розгляду звернень громадян, підприємств, установ та організацій, звернень та запитів депутатів, з питань, що належать до компетенції відділу.