Олександрійська сільська рада
Рівненський район Рівненська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Положення про відділ забезпечення надання адміністративних послуг Олександрійської сільської ради

Дата: 07.04.2025 16:13
Кількість переглядів: 39

ЗАТВЕРДЖЕНО                          

рішення сесії

Олександрійської сільської ради

07.02.2025   № 2665

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ забезпечення надання адміністративних послуг

Олександрійської сільської ради

Рівненського району Рівненської області

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

  1. Відділ забезпечення надання адміністративних послуг Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області (далі – Відділ) є виконавчим органом Олександрійської сільської ради, утвореним для виконання власних (самоврядних) повноважень у сфері надання адміністративних послуг, віднесених до відання виконавчих органів сільських рад та інших виконавчих органів, а також делегованих державою повноважень з організаційного забезпечення надання адміністративних послуг через постійно діючий робочий орган – центр надання адміністративних послуг.
  2. Відділ підзвітний і підконтрольний Олександрійській сільській раді, виконавчому комітету, підпорядковується сільському голові.
  3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України та чинними законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних та місцевих органів виконавчої влади, рішеннями Олександрійської сільської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями сільського голови, а також Положенням про відділ забезпечення надання адміністративних послуг Олександрійської сільської ради ради Рівненського району Рівненської області (далі – Положення).
  4. Відділ є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, інші печатки й штампи, бланки, реквізити, в тому числі електронні, необхідні для виконання повноважень, передбачених цим Положенням та чинним законодавством.
  5. Фінансування діяльності Відділу здійснюється за рахунок коштів бюджету Олександрійської сільської територіальної громади та інших джерел, не заборонених законодавством.
  6. Повне найменування Відділу: Відділ забезпечення надання адміністративних послуг Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області.
  7. Скорочене найменування Відділ: ВЗНАП ОСР.
  8. Місцезнаходження Відділу: вулиця Свято-Преображенська, 66, село Олександрія, Рівненський район, Рівненська область, 35320.

2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ

  1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері надання адміністративних послуг.
  2. Виконання власних (самоврядних) повноважень у сфері надання адміністративних послуг, надання адміністративних послуг органів виконавчої влади та виконавчих органів місцевого самоврядування, а також делегованих державою повноважень з організаційного забезпечення надання адміністративних послуг через центр надання адміністративних послуг  (далі – Центр).
  3. Відділ є безпосереднім суб’єктом державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, а також органом реєстрації місця проживання на території Олександрійської сільської територіальної громади.
  4. Керівництво та відповідальність за організацію роботи Центру.
  5. Здійснення матеріально-технічного та організаційного забезпечення діяльності Центру.
  6. Подання Олександрійській сільській раді та її виконавчому комітету пропозицій з питань удосконалення взаємодії виконавчих органів Олександрійської сільської ради з органами виконавчої влади, комунальними підприємствами, установами та організаціями у сфері надання адміністративних послуг.
  7. Здійснення розгляду звернень громадян та особистого прийому громадян з питань, що належать до компетенції Відділу та Центру, відповідно до чинного законодавства України.

3. ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ ВІДПОВІДНО ДО ПОКЛАДЕНИХ ЗАВДАНЬ

  1. Забезпечення формування та ведення Реєстру Олександрійської сільської територіальної громади, здійснення реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання / перебування особи на території Олександрійської сільської територіальної громади, надання відомостей з Реєстру Олександрійської сільської територіальної громади, а також зберігання заяв та необхідних документів відповідно до вимог чинного законодавства.
  2. Здійснення обміну інформацією в електронному вигляді з виконавчими органами та структурними підрозділами Олександрійської сільської ради, органами державної влади та підприємствами, що забезпечують централізований облік та нарахування вартості житлово-комунальних послуг у межах та спосіб, що передбачені чинним законодавством України, шляхом здійснення електронного обміну інформацією за допомогою технічних та програмних засобів в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та реалізації прав мешканців на одержання якісних житлово-комунальних послуг.
  3. Здійснення прийому документів, видача результатів наданих адміністративних послуг (у тому числі рішень про відмову в наданні адміністративних послуг), віднесених до відання виконавчих органів та структурних підрозділів Олександрійської сільської ради та органів виконавчої влади, через Центр.
  4. Здійснення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відповідно до чинного законодавства України.
  5. Забезпечення зберігання реєстраційних справ у паперовій формі за місцезнаходженням юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
  6. Прийом заяв та необхідних документів, видача результатів наданих адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, призначення державних допомог сім’ям з дітьми та інших послуг соціального характеру.
  7. Здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до чинного законодавства України.
  8. Забезпечення зберігання реєстраційних справ у паперовій формі, що стосуються об’єктів нерухомого майна, розташованих на території Олександрійської сільської територіальної громади.
  9. Надання відомостей з Державного земельного кадастру відповідно до чинного законодавства України та наданого Відділу доступу.
  10. Організація роботи з виконання вимог Закону України "Про адміністративні послуги" та інших законів у сфері надання адміністративних послуг.
  11. Розробка стандартів надання адміністративних послуг, а також, подання пропозицій щодо вдосконалення системи надання адміністративних послуг шляхом спрощення та впорядкування процесів їх надання.
  12. Затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, безпосереднім суб’єктом надання яких є Центр.
  13. Підготовка проєктів рішень Олександрійської сільської ради та її виконавчого комітету, а також проєктів розпоряджень сільського голови у сфері надання адміністративних послуг.
  14. Забезпечення в межах повноважень реалізації місцевих та загальнодержавних програм економічного та соціального розвитку.
  15. Складання протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених чинним законодавством України, та накладення адміністративного стягнення.
  16. Забезпечення роботи вебпорталу Центру, що містить інформацію, необхідну для отримання адміністративних послуг, у тому числі в електронному вигляді.
  17. Забезпечення оприлюднення у визначеному чинним законодавством України порядку публічної інформації, що отримана чи створена в процесі виконання основних завдань та функцій Відділу.
  18. Забезпечення розгляду звернень громадян, підприємств, установ, організацій, у тому числі об’єднань громадян, фізичних осіб – підприємців, депутатських звернень, адвокатських запитів та запитів у порядку, передбаченому чинним законодавством України, забезпечення виконання вимог законів України "Про доступ до публічної інформації", "Про звернення громадян", "Про інформацію".
  19. Представництво інтересів Відділу в судах усіх інстанцій загальної юрисдикції, господарських, адміністративних, третейських судах України під час розгляду правових питань і спорів, в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, а також інтересів Олександрійської сільської ради в межах своїх повноважень.
  20. Надання правових консультацій з питань, що пов’язані з отриманням адміністративних послуг через Центр.
  21. Подання пропозицій щодо проєкту бюджету Олександрійської сільської територіальної громади.
  22. Забезпечення надання інших адміністративних послуг, передбачених чинним законодавством України.
  23. Забезпечення виконання інших завдань і повноважень, передбачених чинним законодавством України.

4. ПРАВА ВІДДІЛУ

  1. Одержувати в установленому законодавством порядку від інших виконавчих органів та структурних підрозділів Олександрійської сільської ради, органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їхніх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на Відділ функцій та завдань.
  2. Користуватися в установленому порядку інформаційними базами та реєстрами органів виконавчої та державної влади, системами зв’язку і комунікацій та іншими технічними засобами.
  3. Безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, у тому числі засобами телекомунікаційного зв’язку в електронному вигляді.
  4. Надавати адміністративні послуги в межах та у спосіб, що передбачені чинним законодавством України.
  5. Скликати в установленому порядку наради, організовувати та проводити семінари, конференції, навчальні тренінги, брифінги, практичні навчання, ярмаркові заходи, конкурси з питань, що належать до компетенції Відділу та діяльності центрів надання адміністративних послуг.
  6. Інформувати суб’єктів звернень про результати розгляду їхніх заяв / клопотань та про прийняті суб’єктами надання адміністративних послуг рішення щодо звернень, поданих через Центр.
  7. Інформувати сільського голову та/або його заступників про будь-які порушення вимог законодавства з питань надання адміністративних послуг, що допускаються виконавчими органами чи структурними підрозділами Олександрійської сільської ради (їхніми посадовими особами).
  8. Брати участь у пленарних засіданнях сесій Олександрійської сільської ради, засіданнях постійних комісій Олександрійської сільської ради, засіданнях виконавчого комітету, нарадах, комісіях, робочих групах, утворених Олександрійською сільською радою та її виконавчими органами, сільським головою.
  9. Подавати Олександрійській сільській раді та її виконавчому комітету пропозиції з питань утворення, реорганізації та ліквідації комунальних підприємств.
  10. Бути органом управління комунальних підприємств у межах, визначених статутними документами та рішеннями Олександрійської сільської ради.

5. СТРУКТУРА ВІДДІЛУ

  1. Структуру Відділу забезпечення надання адміністративних послуг Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області формує начальник Відділу з огляду на необхідність забезпечення виконання функцій щодо надання адміністративних послуг, затверджується рішенням Олександрійської сільської ради.
  2. Штатний розпис Відділу затверджує сільський голова в межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників, затверджених Олександрійською сільською радою.
  3. Посадових осіб Відділу призначає на посади та звільняє з посад сільський голова в порядку, встановленому чинним законодавством України.
  4. Штат Відділу складається з начальника Відділу, адміністраторів, державних реєстраторів, спеціалістів та інших штатних одиниць (у випадках, передбачених законодавством та структурою Відділу).
  5. Адміністратор – це посадова особа Відділу, яка організовує надання адміністративних послуг шляхом взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг, а також у передбачених законодавством випадках здійснює безпосереднє надання адміністративних послуг.
  6. Державний реєстратор – це особа, яка перебуває в трудових відносинах із суб’єктом державної реєстрації, яка діє від імені держави та наділена повноваженнями здійснювати реєстраційні дії, вносити відомості до єдиних державних реєстрів, засвідчувати факти появи, зміни чи припинення певних юридичних статусів та прав, а у випадках, передбачених законодавством, – здійснювати прийом заяв та документів, видачу результатів звернення.
  7. Посадові обов’язки та повноваження працівників Відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються керівником Відділу за погодженням із сільським головою.
  8. Регламент, Положення про Центр надання адміністративних послуг у та перелік послуг, що через нього надаються, затверджуються Олександрійською сільською радою.

6. КЕРІВНИЦТВО ВІДДІЛОМ

  1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади сільським головою в порядку, встановленому чинним законодавством України.
  2. Начальник Відділу:

1) здійснює загальне керівництво роботою Відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Відділ завдань, сприяє створенню належних умов праці;

2) здійснює керівництво та несе відповідальність за організацію та матеріально-технічне забезпечення роботи Центру;

3) затверджує посадові інструкції працівників Відділу та розподіляє обов’язки між ними;

4) подає на затвердження в установленому порядку штатний розпис Відділу;

5) планує роботу Відділу, подає пропозиції щодо формування планів роботи;

6) без доручення діє від імені Відділу, представляє його у відносинах з іншими органами державної влади та виконавчими органами, структурними підрозділами Олександрійської сільської ради, підприємствами, установами, організаціями та громадянами;

7) видає в межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням;

8) подає на затвердження сільському голові кошторис Відділу;

9) розпоряджається майном та коштами в межах затвердженого сільським головою кошторису Відділу;

10) здійснює добір кадрів для Відділу;

11) організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників Відділу;

12) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Відділу та Центру, розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність посадових осіб Відділу;

13) готує проєкти рішень Олександрійської сільської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень сільського голови з питань, що стосуються компетенції Відділу;

14) від імені Відділу підписує договори, угоди, меморандуми, узгоджені рішення та вчиняє інші правочини в межах повноважень та в порядку, визначеному чинним законодавством;

15) відкриває та закриває в органах Державного казначейства України, в банках розрахункові та інші рахунки, здійснює по них операції, підписує платіжні документи;

16) вносить пропозиції про преміювання, службові відрядження, надання відпусток, застосування до посадових осіб Відділу заохочення і накладення на них стягнень за порушення трудової та виконавчої дисципліни;

17) здійснює інші повноваження, визначені чинним законодавством України;

18)  приймає на роботу та звільняє з роботи працівників, які не є посадовими особами місцевого самоврядування, здійснює їх преміювання та установлення надбавок, застосовує заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності.

  1. У разі відсутності начальника Відділу його повноваження покладаються на адміністратора, визначеного розпорядженням сільського голови.

 

7. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

  1. Ліквідація або реорганізація Відділу здійснюються за рішенням Олександрійської сільської ради в порядку, визначеному чинним законодавством України.
  2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться відповідно до процедури розгляду питань в Олександрійській сільській раді, передбаченої Регламентом Олександрійської сільської  ради.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних