Олександрійська сільська рада
Рівненський район Рівненська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Положення про відділ земельних відносин, архітектури та містобудування

Дата: 01.04.2025 09:54
Кількість переглядів: 67

Фото без опису

Додаток 1

до рішення сесії

Олександрійської сільської ради

від 21 березня 2025 року № 2689

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ земельних відносин, архітектури та містобудування

Олександрійської сільської ради


  1.1. Відділ земельних відносин, архітектури та містобудування Олександрійської сільської ради (далі - Відділ) є структурним підрозділом апарату Олександрійської сільської ради (далі - сільська  рада).

1.2. Відділ земельних відносин, архітектури та містобудування Олександрійської сільської ради є уповноваженим органом з присвоєння, зміни, коригування, анулювання адрес об’єктам нерухомого майна, розташованим у межах території, на яку поширюються повноваження сільської ради та є уповноваженим органом з архітектури та містобудування.

1.3. Відділ утворюється Олександрійською сільською радою, їй підзвітний та підконтрольний, підпорядкований виконавчому комітету Олександрійської сільської ради та сільському голові. Структура відділу та його чисельність визначається  сільською  радою в межах граничної чисельності та коштів, що затверджуються в місцевому бюджеті на утримання Відділу.

1.4. Відділ очолює начальник Відділу, який призначається на посаду та звільняється з посади сільським головою на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою чинним законодавством України. Призначення інших працівників Відділу здійснюється сільським головою згідно з законодавством України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та КЗпПУ.

1.5. Відділ не є юридичною особою, має печатку зі своїм найменуванням, може мати власні бланки та штампи.

1.6. Відділ земельних відносин, архітектури та містобудування взаємодіє з усіма відділами, службами сільської ради, з об’єднаннями громадян, а також з підприємствами, установами, організаціями при вирішенні питань, які відносяться до компетенції Відділу.

1.7. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про архітектурну діяльність», «Про основи містобудування», Земельним Кодексом України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Мінрегіонбуду, рішеннями сесії сільської ради, виконавчого комітету, розпорядженнями сільського голови, іншими нормативно-правовими актами у сфері земельних відносин, містобудівної діяльності та цим Положенням. 

1.8. Покладення на Відділ обов’язків, що не належать або виходять за межі його компетенції, не допускається.

2. Завдання та повноваження Відділу

2.1. Реалізація державної політики у сфері регулювання земельних відносин земель комунальної власності, забезпечення реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури у межах повноважень органів місцевого самоврядування.

2.2. Розроблення та виконання місцевих містобудівних програм, з раціонального використання і охорони земель, програм розвитку земельних відносин на території Олександрійської територіальної громади.

2.3. Здійснення самоврядного контролю за використанням і охороною земель та контролю за додержанням земельного законодавства.

2.4. Організація роботи щодо забезпечення конституційних та законних прав громадян і юридичних осіб на землю відповідно до Конституції України,  Земельного кодексу та інших нормативних актів України.

2.5. Участь у роботі постійної комісії з питань земельних відносин, будівництва, архітектури, планування територій, охорони навколишнього природного середовища, здійснення підготовки матеріалів на засідання постійної комісії, в т.ч. при розгляді та вирішенні земельних спорів.

2.6. Перевірка документації   із   землеустрою  на відповідність чинному земельному законодавству та нормативно-технічним вимогам щодо її розроблення.

2.7. Розгляд звернень фізичних та юридичних осіб із земельних питань і підготовка проєктів рішень сільської ради та виконавчого комітету, розпоряджень сільського голови з питань, що відносяться до компетенції Відділу.

2.8. Взаємодія з державною інспекцією з контролю за використанням і охороною земель, правоохоронними органами, державною інспекцією архітектури та містобудування та отримання від посадових осіб інформації, необхідної для виконання покладених на Відділ завдань.

2.9. Прийом, реєстрація, систематизація, зберігання та використання архівних матеріалів.

2.10. Сприяння структурним підрозділам Олександрійської сільської ради у вирішенні питань соціально-економічного розвитку територіальної громади у межах своїх повноважень.

2.11. За дорученням керівництва аналізує матеріали, які надходять від правоохоронних, судових органів та органів прокуратури, інших державних органів та установ, сприяє своєчасному вжиттю заходів за результатами їх розгляду.

2.12. За дорученням сільського голови представляє інтереси Олександрійської сільської ради в місцевих, апеляційних судах України, у тому числі у взаємовідносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності з питань земельних відносин.

2.13. Забезпечення здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.

2.14. Вирішення земельних спорів у порядку, встановленому законом.

2.15. Взаємодія з іншими виконавчими органами, постійними комісіями сільської ради, підприємствами, установами, організаціями та об’єднаннями громадян з питань архітектури, будівництва, комунальної власності, інвестиційної політики та земельних відносин.

2.16. Подання документації із землеустрою на затвердження в установленому законом порядку.

2.17. Підготовка проєктів договорів оренди землі.

2.18. Підготовка угод про розірвання договорів оренди землі.

2.19. Оформлення договорів оренди землі після прийняття відповідних рішень сільської ради.

2.20. Підготовка актів прийняття-передачі земельних ділянок, що додаються до договорів оренди землі.

2.21. Здійснення контролю за дотримання строків оренди земельних ділянок, підготовка проєктів рішень сільської ради про продовження строків їх оренди.

2.22. Здійснення підготовки необхідних документів для проведення земельних торгів (аукціонів), розміщення оголошень в електронній торговій системі щодо проведення (скасування) аукціонів, змін до них.

2.23. Внесення пропозицій державній інспекції з контролю за використанням і охороною земель, у разі виявлення порушення земельного законодавства, про обмеження, тимчасову заборону (зупинення) чи припинення права власності або права користування земельною ділянкою громадянами та юридичними особами.

2.24. Внесення у встановленому порядку на розгляд сесії сільської ради проєктів рішень про припинення права користування  земельними ділянками.

2.25. Здійснення обліку використання земельних ресурсів сільської ради, відповідно до оформлених правовстановлюючих документів на земельні ділянки та забезпечення створення відповідної електронної бази даних. 

2.26. Надання податковим органам у строки та в порядку, встановлені Податковим кодексом України, інформації щодо власників та користувачів, у тому числі на правах оренди (суборенди), емфітевзису, земельних ділянок.

2.27. Забезпечення в установленому порядку своєчасного розгляду заяв, звернень і скарг громадян з питань, що належать до компетенції Відділу. 

2.28. Підготовка та внесення на розгляд пропозицій щодо прийняття рішень про організацію територій і об’єктів природо-заповідного фонду.

2.29. Здійснення заходів щодо проведення геодезичних робіт населених пунктів Олександрійської сільської ради, виготовлення генеральних планів та схем зонування територій населених пунктів, детальних планів території, проведення інвентаризації земель населених пунктів Олександрійської територіальної громади, проведення робіт зі зміни меж населених пунктів Олександрійської територіальної громади, виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок на конкурентних засадах (аукціонах) на території Олександрійської територіальної громади, виготовлення правовстановлюючих документів на право комунальної власності на земельні ділянки для обслуговування об’єктів комунальної власності Олександрійської територіальної громади, виготовлення технічних документацій з нормативної грошової оцінки населених пунктів та земельних ділянок комунальної власності Олександрійської територіальної громади.

2.30. У відповідності до Закону України від 17.06.2020 №199-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» забезпечує оприлюднення інформації про присвоєння, зміну, коригування адреси об'єктам нерухомого майна, які розташовані у межах території, на яку поширюються повноваження Олександрійської сільської ради, на офіційному веб-сайті, внесення інформації про присвоєння, зміну, коригування, анулювання адреси до Реєстру будівельної діяльності.

2.31. Підготовка і подання на затвердження Олександрійської сільської ради відповідних місцевих містобудівних програм, генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації.

2.32. Організація та забезпечення проведення громадського обговорення містобудівної документації.

2.33. Внесення пропозиції щодо вилучення (викупу) і надання землі для містобудівних потреб, визначених містобудівною документацією, надання інформації у формі витягів з містобудівної документації Олександрійської сільської ради.

2.34. Здійснення повноваження з присвоєння, зміни, коригування, анулювання адрес об'єктам нерухомого майна, які розташовані у межах території, на яку поширюються повноваження Олександрійської сільської ради.

2.35. Здійснення підготовки і внесення пропозицій на розгляд сесії Олександрійської сільської ради щодо найменування (перейменування) вулиць, провулків, проспектів, площ, парків, скверів, мостів та інших споруд, розташованих на території громади. 

2.36. Розгляд і внесення до відповідних органів виконавчої влади пропозиції до планів і програм будівництва та реконструкції об’єктів на відповідній території.

2.37. Сприяння створенню та оновленню картографічної основи території громади.

2.38. Співпраця з органами державного архітектурно-будівельного контролю з питань самочинно збудованих об’єктів.

2.39. Інформування населення про плани розвитку населених пунктів.

2.40. Встановлення на відповідній території режиму використання та забудови земель, на яких передбачена перспективна містобудівна діяльність.

2.41. Організація роботи, пов’язаної зі створенням і веденням містобудівного кадастру населених пунктів.

2.42. Здійснення моніторингу реалізації містобудівної документації, забудови та іншого використання території сільської ради.

2.43. Погодження проектів розміщення та архітектурні рішення об’єктів благоустрою, монументального та монументально-декоративного мистецтва, зовнішньої реклами.

2.44. Погодження завдання на розроблення містобудівної документації на території Олександрійської територіальної громади.

2.45. Забезпечення розроблення комплексних схем розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.

2.46. Оформлення паспорту прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.

2.47. Надання містобудівних умов та обмеження забудови земельної ділянки.

2.48. Надання будівельного паспорту забудови земельної ділянки та внесення змін до нього.

2.49. Забезпечення виконання робіт з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів, містобудівної документації, топографо-геодезичних матеріалів.

2.50. Здійснення інших функцій у сфері містобудування та архітектури, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами, необхідних для виконання покладених на Відділ завдань.

3. Права Відділу

Відділ має право:

3.1. Одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів Олександрійської сільської ради, підприємств, установ та організацій інформацію, документи, інші матеріали, а від місцевих органів державної статистики - безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на Відділ завдань. 

3.2. Залучати спеціалістів інших структурних підрозділів Олександрійської сільської  ради, підприємств, установ та організацій, громадських об’єднань (за погодженням з їхніми керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції Відділу.

          3.3. Брати участь у засіданнях дорадчих і колегіальних органів, нарадах, які проводяться в апараті сільської ради, у разі розгляду питань, що відносяться до компетенції Відділу.

3.4. Скликати в установленому порядку наради, проводити семінари з питань, що належать до компетенції Відділу.

4. Керівництво відділу

4.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади сільським головою на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою чинним законодавством України.

4.2. Начальник відділу забезпечує виконання завдань, покладених на Відділ. 

4.3. Очолює та керує відділом.

4.4. Подає на розгляд ради зміни до Положення про Відділ.

4.5. Планує роботу Відділу.

4.6. Розробляє посадові інструкції працівників відділу, розробляє обов’язки між ними, визначає функції та ступінь відповідальності, координує роботу працівників Відділу.

4.7. Вживає заходів щодо вдосконалення організації та підвищення ефективності роботи Відділу.

4.8. Представляє інтереси Відділу у взаємовідносинах з іншими виконавчими органами сільської ради, структурними підрозділами сільської ради, іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями.

4.9. Видає у межах своїх повноважень накази з основної діяльності, в тому числі накази про  присвоєння, зміни, коригування, анулювання  адрес об'єктам нерухомого майна, які розташовані у межах території, на яку поширюються повноваження Олександрійської сільської ради, організовує контроль за їх виконанням.

4.10. Забезпечує оприлюднення наказу про присвоєння, зміну, коригування, анулювання адреси об'єктам нерухомого майна, які розташовані у межах території, на яку поширюються повноваження Олександрійської сільської ради, на  офіційному веб-сайті, внесення інформації про присвоєння, зміну, коригування, анулювання адреси (у тому числі копію наказу про присвоєння, зміну, коригування, анулювання адреси) до Реєстру будівельної діяльності.

4.11. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників Відділу.

4.12. Подає пропозиції сільському голові щодо переведення, звільнення працівників Відділу, їх преміювання, заохочення або притягнення до відповідальності згідно із чинним законодавством.

4.13. Організовує оперативний контроль за термінами виконання рішень сільської ради, виконавчого комітету, розпоряджень та доручень  сільського голови, віднесених до компетенції Відділу.

4.14. Забезпечує роботу з ведення діловодства у Відділі.

4.15. Здійснює особистий прийом громадян з питань, що стосуються діяльності Відділу.

4.16. Бере участь у засіданнях сільської ради, виконавчого комітету, нарадах керівництва ради у разі розгляду питань, що стосуються компетенції Відділу

4.17. Несе відповідальність за невиконання, неякісне або несвоєчасне виконання своїх посадових обов'язків, бездіяльність або невикористання наданих йому прав, порушення вимог загальних правил поведінки посадової особи місцевого самоврядування та обмежень, пов'язаних з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням.

4.18. У межах визначених повноважень розглядає пропозиції, звернення, заяви, що надходять до Олександрійської сільської ради, готує відповідні матеріали та подає їх на розгляд сільському голові.

4.19. Контролює стан трудової та виконавчої дисципліни у Відділі.

4.20. На період відсутності начальника Відділу його обов’язки виконує головний спеціаліст відділу згідно з розпорядженням сільського голови.

4.21. Виконує інші доручення керівництва Олександрійської сільської ради, пов’язані з діяльністю Відділу.

5. Заключні положення 

5.1. Припинення чи реорганізація діяльності Відділу здійснюється за рішенням Олександрійської сільської ради відповідно до вимог чинного законодавства України.

5.2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться відповідно до процедури розгляду питань в Олександрійській сільській  раді, передбаченої Регламентом Олександрійської сільської ради.

5.3. Питання діяльності Відділу, що не врегульовані цим Положенням, вирішуються відповідно до вимог чинного законодавства України.

  

 

Секретар сільської ради                                                     Т. Писарчук


« повернутися

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних