ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ про проведення громадського обговорення щодо ліквідації комунального закладу позашкільної освіти Олександрійської сільської ради
ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ про проведення громадського обговорення щодо ліквідації комунального закладу позашкільної освіти Олександрійської сільської ради
1. Найменування організатора громадського обговорення – Олександрійська сільська рада.
2. Мета: врахування думки жителів Олександрійської територіальної громади щодо ліквідації закладу позашкільної освіти Олександрійської сільської ради та обговорення відповідного проекту рішення, що виноситиметься на розгляд Олександрійської сільської ради (додається).
Відповідно до статті 143 Конституції України, пункту 30 частини 1 статті 26, статті 60 Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 25 «Про освіту», ст. 14 «Про позашкільну освіту» виноситься питання щодо ліквідації комунального закладу позашкільної освіти Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області.
3. Формат проведення громадського обговорення: пропозиції та зауваження приймаються у письмовій формі із зазначенням особи та контактної інформації заявника за адресою: с.Олександрія, вул.Свято-Преображенська, 66 або на e-mail osvita_olexanotg@ukr.net
4. Термін проведення громадського обговорення: з 29 червня 2023 року по 13 липня 2023 року.
5. Прізвище, ім’я відповідальної особи: Інна ПОЛІЩУК, начальник відділу освіти, культури, молоді і спорту та охорони здоров’я Олександрійської сільської ради, номер телефону — 0677525808.
6. Строк і спосіб оприлюднення результатів громадського обговорення, узагальнення висловлених в ході проведення громадського обговорення зауважень та пропозицій здійснюється організатором: отримання висловлених пропозицій та проведеного аналізу відбудеться оприлюднення результатів громадського обговорення на сайті Олександрійської сільської ради https://oleks-tg.gov.ua/
7. До обговорення запрошуються всі мешканці Олександрійської територіальної громади, депутати Олександрійської сільської ради, виконавчий комітет.